Storvretens Vårdcentral söker en distriktssköterska/diabetessköt
Storvretens Vårdcentral AB / Sjuksköterskejobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Storvretens Vårdcentral AB i Botkyrka Eftersom vår verksamhet växer samtidigt som en del kollegor går i pension behöver vi nya kollegor. Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med diabetespatienter, mottagningsarbete och telefonrådgivning. Viktiga personliga egenskaper är engagemang, förmåga att arbeta i team men även att kunna arbeta självständigt och lösningsfokuserat. Erfarenhet från arbete med telefonrådgivning och diabetespatienter är meriterande.
Det finns goda möjligheter till fortbildning. Vi försöker i största möjliga mån tillgodose önskemål gällande arbetstider. Arbete måndag-fredag, dagtid. Friskvård.
Krav: Distriktssköterska/diabetessköterska.
Körkort B.
Storvretens Vårdcentral är en privat vårdcentral som drivs i egen regi. Vi har cirka 12000 listade patienter och 40 medarbetare. Vårdcentralen är belägen cirka 10 minuters promenad från Tumba station/centrum. I vårt upptagningsområde är det en blandad bebyggelse med både flerfamiljshus och villor. Befolkningen är relativt ung.
Här arbetar läkare, distriktssköterskor/sjuksköterskor, undersköterskor, psykologer, medicinska sekreterare och receptionister. Vi är en stabil arbetsgrupp som arbetat tillsammans i många år. Vi arbetar i journalsystemet Take Care.
Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Vi vill inte bli kontaktade av rekryteringsföretag.
Vi ser helst att du söker via mail men det går även bra att skicka din ansökan per post till :
Storvretens Vårdcentral, Stenvägen 10, 147 50 Tumba (märk kuvertet med "diabetes").
Publiceringsdatum2018-09-18Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-31
FöretagStorvretens Vårdcentral AB
KontorsadressStenvägen 10
Jobbnummer 4353873
Observera att sista ansökningsdag har passerat.