Specialist i allmänmedicin med handledaruppdrag
Närhälsan Lysekil vårdcentral / Läkarjobb / Lysekil
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla läkarjobb i Lysekil,
Sotenäs,
Munkedal,
Orust,
Uddevalla eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Närhälsan Lysekil vårdcentral i Lysekil Närhälsan är störst i Sverige på primärvård. Med hundratals mottagningar i Västra Götaland finns vi nära invånarna och gör skillnad för deras liv och hälsa. Vi erbjuder dig ett stimulerande och meningsfullt arbete med kompetenta kollegor, tydligt ledarskap och utvecklingsmöjligheter.
Publiceringsdatum2018-02-19Om företagetLysekil - en liten stad vid havet och naturen men nära till storstaden.
Vårdcentralen i Lysekil är en väletablerad vårdcentral dit alla är välkomna. Vi har ca 7000 patienter som valt att lista sig hos oss. Här arbetar kompetenta läkare, distriktssköterskor, distriktssköterskor med specialistkompetens inom astma/KOL, diabetes samt BVC, undersköterskor, medicinska sekreterare, fotvårdsspecialist samt rehabkoordinator.
Om arbetet
Dina arbetsuppgifter består i huvudsak i att handleda blivande läkare och specialister i allmänmedicin inom det breda allmänmedicinska arbetsfältet. Arbetet är stimulerande och omväxlande och du har möjlighet att använda din kompetens till att stödja blivande kollegor i sin utveckling.
Du kommer att arbeta i ett arbetslag tillsammans med andra yrkesgrupper. Hos oss är det självklart med teamarbete kring patienten.
Tjänsten kommer i huvudsak att innebära handlednings och utbildningsuppdrag, men viss mottagningsarbete kan också förekomma. Vi planerar ditt arbetsupplägg efter dina önskemål och en fungerande vardag på vårdcentralen.
Arbetet kan innebära heltid eller deltid.
Om dig
Du är legitimerad läkare och specialist i allmänmedicin med många års erfarenhet och du är en uppskattad rådgivare. Du trivs i rollen som handledare och har ett stort engagemang för att se kollegor växa i sin kompetens.
För att trivas hos oss och denna roll tror vi att du har lätt för att kommunicera, har ett bra bemötande mot patienter och kollegor samt övrig personal vid enheten. Du är lyhörd, pedagogisk och nyfiken på framtidens utmaningar. Du delar Närhälsans kärnvärden som är omtänksam, pålitlig och nytänkande, vilket ska vara ledstjärnor i det dagliga arbetet.
Vi erbjuder
Som en av Sveriges största arbetsgivare kan vi erbjuda rätt person goda karriär- och utvecklingsmöjligheter. Vi eftersträvar en god balans mellan arbetsliv och privatliv och värnar om våra medarbetares hälsa. Läs om våra förmåner här
Intervjuer pågår löpande så välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
100% eller enligt överenskommelse. Tillträde: Snarast enligt överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-18
Ange följande referens när du ansöker: 2017/7748
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Hansson, Vårdcentralschef 0702 311506
FöretagNärhälsan Lysekil vårdcentral
AdressNärhälsan Lysekil vårdcentral
Regionens Hus, Östergatan 1
46280 Vänersborg
KontorsadressRegionens Hus, Östergatan 1
Jobbnummer 3972947
Observera att sista ansökningsdag har passerat.