Sommarjobb: Medarbetare till Winback på Tele2

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Redo för det perfekta sommarjobbet?

Publiceringsdatum
2013-03-26

Företaget
Tele2 är en telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder. Bolaget erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. De erbjuder Sveriges företag en komplett telefoni-lösning bestående av ett eget mobilnät och ett brett utbud av växelfunktioner vilket möjliggör en telefon - mobiltelefonen - för allt användande. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Tele2 behöver nu förstärka och utöka kundserviceavdelningen.

Om jobbet

Du kommer att tillhöra Winback-teamet hos Tele2s kundtjänst. Teamet har som mål att bistå kunder med support kring avslutande av sina tjänster hos Tele2. Genom en god dialog med kunden ska du hjälpa den för att hitta bra lösningar som leder till att kunden är kvar hos Tele2. Det gäller att lyssna på kunden, fråga varför den vill avsluta tjänsten/erna och försöka ?vinna tillbaka? förtroendet. Samtalen är alltid inkommande och målet är att erbjuda kunderna det de saknat för att de ska fortsätta vara Tele2-kunder.

Möjligheter

Ta chansen att berika din CV med ett av Sveriges mest spännande och kända företag. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade. Du får bra utbildning i början och har möjlighet att klättra inom olika skill-nivåer och därmed påverka din kompetens och lön. Ett extraarbete för dig som vill ha ett fartfyllt arbete med bra laganda och med möjlighet att påverka din egen lön.

Kvalifikationer
Vi söker dig som tycker om att ha kundkontakt via telefon och vill ha ett spännande och varierande arbete. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice och sälj. Du kan ha tidigare erfarenhet inom sälj, TM, kundbesöksbokning, marknadsundersökning, etc. men nu är sugen på att arbeta med inkommande samtal. Självklart kan du även ha annan erfarenhet och bakgrund i kombination med rätt inställning och vilja.

Personliga krav

Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en kundorienterad person som har förmåga att lyssna in för att sedan kunna erbjuda en god lösning och vända kunder. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Vi har ett antal platser där arbetstiden är på heltid och ett antal på deltid 75%, med möjlighet att arbeta mer vid behov. Kundtjänstens öppettider är 07.00-20.00 på vardagar. Du kommer att schemaläggas och har möjlighet att arbeta på kvällar också. Start är måndagen den 13:e maj då utbildningen börjar. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero. Det finns stora möjligheter att ha detta som ett extrajobb under terminerna.

Ersättning
Du kommer att bli erbjuden en fast och trygg grundlön plus en rörlig del beroende på prestation.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=315

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Poria på telefon 08-400 25 247 eller Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och del

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön + rörlig lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ange följande referens när du ansöker: Winback Tele2 sommarjobb
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Poria Mehdizadegan, Konsultchef 08-400 25 247 rekrytering@hero.se
Daniel Engblom, Konsultchef 08-684 25 230 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
1504847

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: