Sommarjobb - Kundsupport till Ragn-Sells i Kallhäll
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2025-03-19
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Brinner du för service och vill jobba i en hållbar arbetsmiljö? Då är detta sommarjobbet för dig! Ragn-Sells söker en engagerad och serviceinriktad medarbetare till sitt Recycling-team i Kallhäll. Här får du bli en del av ett dedikerat team som tillsammans arbetar för en renare och mer hållbar framtid. Tjänsten startar på deltid i april och övergår till heltid under sommaren.
OM TJÄNSTEN
Ragn-Sells är ett innovativt företag som visar att omsorg om miljön och lönsamhet kan gå hand i hand. Om du delar denna vision kan detta vara det perfekta sommarjobbet för dig! Vi erbjuder smarta och hållbara lösningar för att minimera, hantera och återvinna avfall - och du får en central roll i detta arbete. Som en del av vårt kundsupportteam blir du ansiktet utåt och bidrar till en smidig kundupplevelse.
I denna roll blir du en del av vårt recycling-team, där du hanterar kundförfrågningar och administrativa uppgifter. För att trivas i jobbet behöver du vara stresstålig, serviceinriktad och gilla att ha många bollar i luften. Du kommer ha kontakt med både privatpersoner och företagskunder, samt samarbeta med kollegor internt.
• Start: Deltid i början med start i april, övergång till heltid efter skolan är avslutad.
• Period: Fram till 31/8. Observera att ledighet inte är möjlig under veckorna 26-30.
Du erbjuds
• Heltidsarbete under sommaren (cirka 40h i veckan).
• En grundlig utbildning företagets system.
• Möjlighet till fortsatt arbete på deltid efter sommaren.
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2025-03-19Dina arbetsuppgifter• Hantera inkommande kundförfrågningar via telefon och dator.
• Administrera ärenden inom recycling och säkerställa att riktlinjer följs.
• Svara på frågor om fakturor, produkter, tjänster och priser.
• Ta emot, registrera och prissätta beställningar samt hantera reklamationer.
VI SÖKER DIG SOM
• Studerar på Högskola, universitetet eller Yrkeshögskola på minst 50 %.
• Kan arbeta heltid med start så snart som möjligt fram till 31/8.
• Har tidigare erfarenhet av serviceyrken.
• God telefonvana.
• Har god systemvana och behärskar således MS Office-paketet.
• Behärskar det svenska och engelska språket obehindrat i tal och skrift då detta krävs i det dagliga arbetet.
Det är meriterande om du har
• Tidigare erfarenhet av kundtjänst
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Hjälpsam
• Stresstolerant
• Ansvarstagande
• Socialt självsäker
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Varaktighet, arbetstid, etc. Heltid
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15111182".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 9231953