Sökess!! Kontorsassistent till internationell kund i Finspång!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av administration och kontorsarbete? Vill du arbeta med härliga kollegor inom en av världens mest exklusiva arbetsgivare? Då erbjuds du nu höstens möjlighet!
Vi söker nu en Kontorsassistent, åt en internationell kund baserad i Finspång!
Om uppdraget
I rollen som Kontorsassistent kommer dina arbetsuppgifter och ansvarsområden kretsa kring allt från att hantera och skanna ritningar och bildkort, till materialbeställningar och ekonomisk balansräkning. Du kommer få en väldigt varierande arbetsdag! Arbetsplatsen är organisationens printshop, placerad i en produktionslokal och tunga lyft kan förekomma, främst av kartonger med kontorsmateriel.
Arbetsuppgifter (främst men inte uteslutande):
• Utskrift, kopiering och scanning av ritningar samt bildkort
• Laminering
• Materialbeställningar
• Lagerhållning
• Ekonomisk balansräkning.
Publiceringsdatum2022-09-29Om företagetOrganisationen är ett ledande globalt företag inom teknik, och erbjuder kvalitet, innovation och teknikkompetens i framkant. Organisationen omsätter globalt cirka 75 miljarder euro, i Sverige ca 1,4 miljarder Euro.
Vid driftenheten i Finspång och Trollhättan, arbetar idag ca 2000 anställda och verksamheten 6 miljarder kronor. Kärnan i verksamheten är utveckling, konstruktion och produktion sa/mt försäljning av gas- och ångturbiner.
Om dig
I grund är den vi söker en talang med handlingskraft och driv, som även besitter en stor mängd tålamod. Du vet att den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Vad som däremot egentligen kännetecknar dig, är din talang för att ge god service. Om dina vänner får beskriva dig med enbart ett ord, så skulle de alla välja att beskriva dig som "serviceinriktad". Vidare är du även van vid att hålla i gång flera projekt samtidigt, många bollar i luften är vardag för dig, inte ens längre en utmaning. På tal om utmaning, utmaningar är något som sporrar dig, inte minst tekniska sådana.
Kvalifikationer• Minimum gymnasiekompetens
• Flytande i svenska och engelska (tal och skrift)
• God hand med datorer och teknisk utrustning
• Du har mycket goda kunskaper i Adobe Acrobat DC och MS Office
• Du har goda kunskaper av dokumenthantering
Meriterande:
• Kunskaper i systemen PLM och SAP
• Arbetslivserfarenhet inom liknande område
AnställningsvillkorUnder uppdraget kommer du vara en del av vår kunds driftenhet anställd som konsult via Adecco, med goda möjligheter till förlängning.
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, visstid (12mån)
Ort: Finspång
Lön: Enligt överenskommelse
Urval: Sker löpande
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Robin Hermansson,
robin.hermansson@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39323".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Robin Hermansson
Jobbnummer 7028369
Observera att sista ansökningsdag har passerat.