Snabblärd ekonomiassistent med hög energinivå sökes till kund i
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en självgående ekonomiassistent med tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra? Har du mycket energi och goda kunskaper i ekonomisystem, kanske Agresso? Då är det med stor sannolikhet dig vi på Bemannia söker till vår kund i Nacka. Uppdraget är på heltid, börjar omgående och pågår i cirka 3 månader framöver.
Du blir anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund som är verksam inom den offentliga sektorn.
Dina arbetsuppgifter:
• Arbeta med redovisning och bokföring.
• Hantera ekonomisystem.
• Kontrollera fakturor, förbereda underlag för databehandlingar och avstämma kontosaldo.
• Delta i bokslutsarbete.
• Besvara förfrågningar om in - och utbetalningar.
Dina kvalifikationer:
• Tidigare erfarenhet som ekonomiassistent eller från en motsvarande roll.
• Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning.
• Erfarenhet av leverantörsreskontra. Meriterande om du även arbetat med kundreskontra.
• Goda kunskaper i Office-paketet.
• Goda kunskaper i ekonomisystem. Starkt meriterande med erfarenhet av Agresso.
Dina personliga egenskaper:
I denna roll krävs det att du trivs att arbeta i ett högt tempo där du får ta egna beslut och arbeta självständigt. Samtidigt krävs det en flexibel person som är öppen för nya utmaningar och arbetssätt där man är lyhörd mot kollegor. Vidare är du snabblärd och du kan snabbt sätta in dig i nya ekonomisystem.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-03-20ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMichelle Nilsson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3385880
Observera att sista ansökningsdag har passerat.