Skiftledare Starbucks Stockholm Central
Scandinavian Service Partner / Servitörsjobb / Stockholm
2017-09-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Skiftledare Starbucks Stockholm Central" (publicerad 2017-12-11) ⬅️
Visa alla servitörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Scandinavian Service Partner i Stockholm,
Sigtuna,
Uppsala,
Borås,
Ale eller i
hela Sverige SSP, The Food Travel Experts, är det ledande restaurangföretaget inom resemiljöer. SSP driver restauranger, barer, caféer och butiker på flygplatser, järnvägsstationer, vägkrogar, gallerior, konferenscenter, idrottsarenor samt inom andra trafikplatser. Efter 60 år i branschen har SSP idag över 30 000 medarbetare som tar hand om drygt fem miljoner kunder varje vecka. Företaget har verksamhet på fler än 140 flygplatser och 250 järnvägsstationer samt driver över 2 150 enheter i mer än 30 länder över hela världen. SSP har en bred portfölj av över 200 internationella, lokala och franchisade varumärken. Bland dessa återfinns Upper Crust, Starbucks, Caffè Ritazza, Burger King, M&S Simply Food, Bonne Journée, Pizza Hut, Caviar House & Prunier samt det ledande japanska varumärket Ajisen Ramen, liksom attraktiva koncept som till exempel Montreux Jazz Café i Genève och Bambini Wine Room i Sydney.
Vi har nu en spännande möjlighet för dig att få vara med och leda vårt Starbucks team i Stockholm. Vi söker dig som är glad och entusiastisk och älskar det dagliga mötet med gäster. Du behöver vara passionerad över att utveckla människor och trivas bäst när du är med dina medarbetare i driften.
En skiftledares ansvarsområden består bland annat av:
• Dagliga driften av butiken, planering och utförande av skift
• Inspirera och utveckla medarbetare
• Följa upp med baristor för att säkerställa att service i världsklass levereras och alla uppgifter blir gjorda
• Vara med att skapa och bibehålla vår unika 'Starbucks Experience'
• Vara med och skapa bra arbetsmiljö som bidrar till hela teamets förmåga att leverera
• Del av personalfrågor som t.ex. bemanning, schemaläggning, utbildning
• Delaktig i ansvar för säkerhet, hygien, miljö och hälsa i butiken
Du bör kunna:
• Inspirera människor i din närhet; gäster och medarbetare
• Brinna för service i världsklass (ständigt överträffa gästens förväntningar)
• Trivas med att jobba i drift
• Jobba effektivt i högt tempo
• Har viss ledarskapserfarenhet och erfarenhet av att arbeta med service.
• Vara en bra kommunikatör
• Älska att vara bland människor och vara utåtriktad
• Arbeta mot dagliga uppsatta mål
• Intresserad av att utveckla ditt ledarskap
• Vara resultatorienterad
• Arbeta oregelbundna tider
• Kunna svenska och ha mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift.
Inom Scandinavian Service Partner arbetar vi aktivt med internrekrytering och för rätt person finns det möjlighet till utveckling inom företaget.
SSP är med i VISITA och har kollektivavtal med HRF.
Varaktighet, arbetstid
Deltid 80 % Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-09-18ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagScandinavian Service Partner
AdressScandinavian Service Partner
Stockholm Central
10135 Stockholm
KontorsadressStockholm Central
Jobbnummer 3704032
Observera att sista ansökningsdag har passerat.