Skapa resfeber med TUI och Xzakt som kundservicemedarbetare, sta
Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Hofors eller i
hela Sverige Älskar du att resa utomlands, uppskattar bra service, är social och vill jobba med kundservice i centrala Gävle? Då söker vi dig som vill bli en del av Xzakt Gävles kundservicegäng tillsammans med vår uppdragsgivare och partner, det globala resebolaget TUI
Hur en vanlig dag på jobbet ser ut? Du tar emot inkommande samtal och chattar från kunder som skall, har eller just nu nyttjar TUIs tjänster inom resor och upplevelser som behöver hjälp eller har frågor kring det.
Allt från avresa, regler, villkor, priser, ombokningar, avbokningar med mer. Verkligen allt möjligt som gäller TUIs resor, produkter och tjänster samt upplevelser.
Vi ser till att kund får all relevant information i sitt ärende med fantastisk service och att kund inte behöver återkomma i sitt ärende genom att lösa alla frågor och följdfrågor som kan tänkas finnas kopplat till kundens ärende tillsammans med ett härligt leende.
Team Du ingår i ett kundserviceteam med totalt ett 30-tal medarbetare med svenska och norska medarbetare.
Placeringsort Gävle
Anställningsgrad Heltid (40 timmar per vecka)
Lön Timlön under 24 år 110,18 kr, Timlön över 24 år 127,66 kr. OB tillkommer och bonusmöjlighet finns.
Start Måndag 16 maj
Öppettider Måndag - Fredag, 08:00 - 17:00, Lördag 10:00 - 15:00. Observera att uppdragets öppettider kan ändras framåt.
Språk som krävs i tjänsten Svenska samt engelska i tal och skrift.
Övriga krav Då hantering av telefonsamtal, e-mail och chatt sker via dator via flera stödsystem så är det ett grundkrav att du är trygg i att hantera datorer och kunna använda flera stödsystem och stödfunktioner samtidigt i den dagliga hanteringen medan du hjälper kunderna med deras ärende oavsett kanal.
Som kundservicemedarbetare på Xzakt arbetar du för att hjälpa kunder över telefon, Det innebär att du tar ägandeskap för kundernas ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete.
Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande. Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden!
För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas.
Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang samt vill hjälpa våra kunder.
Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!
Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion inom Xzakt och därefter utbildning i uppdraget.
Vi har kollektivavtal. För oss är det också viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.
Vi ser fram emot din ansökan! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-05-06ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagXzakt Kundrelation AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913),
https://www.xzakt.com/ Arbetsplats Xzakt Kundrelation
Kontakt Fredrik Härdin
fredrik.hardin@xzakt.com Jobbnummer 6619161
Observera att sista ansökningsdag har passerat.