Skandinavisk Hälsovård söker psykologer för spännande uppdrag
Skandinavisk Hälsovård AB / Psykologjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla psykologjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skandinavisk Hälsovård AB i Malmö,
Lund,
Helsingborg,
Kristianstad,
Halmstad eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-02-23Om företagetSkandinavisk Hälsovård är en del av Skandinavisk Hälsovård Group som innefattar vård- och läkarbemanningsföretagen Skandinavisk Hälsovård AB, Svensk Närsjukvård AB, Doc Care AB och Ofelia Vård AB.
Vi förser sjukvården med kvalificerad vårdpersonal och våra uppdragsgivare är regioner, kommuner och privata vårdgivare över hela landet.
Vårt fokus ligger på att leverera den bästa servicen gentemot våra konsulter och kunder i form av hög kvalitet, kontinuitet och hög tillgänglighet. Vi är Sveriges tryggaste bemanningsföretag för dig som vill arbeta som psykolog.
Vi har kontor i Stockholm och Borlänge.
Om tjänstenVi söker dig som är tillgänglig för arbete omgående såväl dig som är tillgänglig för arbete på längre sikt.
Som psykolog hos oss på Skandinavisk Hälsovård erbjuds du personlig service, stor frihet, hög flexibilitet och en mängd spännande uppdrag för dig som psykolog.
Dina arbetsuppgifterSedvanliga arbetsuppgifter för psykologer.
Kontakta oss gärna för mer information om våra uppdrag eller om du har specifika önskemål om uppdrag.
Ni når verksamhetschef Mia Tillman Åkerström på tel nr: 070-319 72 50
Vi kommer att hantera ansökningar löpande under ansökningstiden.
Varmt välkommen med Din ansökan!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-25
FöretagSkandinavisk Hälsovård AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Skandinavisk Hälsovård AB (org.nr 556596-1975)
Ansökan E-post:
mia.tillman@shvab.se Jobbnummer 6371512
Observera att sista ansökningsdag har passerat.