Sjuksköterska vård- och omsorgsboende Skoghem
Falu kommun / Sjuksköterskejobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Falun,
Borlänge,
Säter,
Gagnef,
Hofors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Falu kommun i Falun,
Borlänge eller i
hela Sverige Vill du ha ett fritt och självständigt arbete? Gillar du att arbeta med varierande och utmanande arbetsuppgifter? Sök tjänsten som sjuksköterska till Skoghem!
Vård - och omsorgsboendet Skoghem är placerad i Grycksbo. Enheten har 44 platser med hög omvårdnad inräknat växelvård- permanenta och korttidsplatser. Två sjuksköterskor arbetar på enheten. Du kommer att ingå i en välfungerande grupp av sjuksköterskor inom område väst. På Skoghem kan vi erbjuda attraktiva arbetstider och här är vi är ett kompetent, självgående och härligt gäng med legitimerade sjuksköterskor inom vård- och omsorgsboende, LSS, socialpsykiatri och jour.
Omvårdnadsförvaltningens arbete bygger på en gemensam värdegrund där trygghet är ett centralt begrepp i arbetet tillsammans med den enskilde kunden. I varje möte med den enskilde ska omvårdnadsförvaltningens verksamheter kännetecknas av ett bemötande som säkerställer respekt, integritet, självbestämmande, gott bemötande, kontinuitet och inflytande för den enskilde.
Publiceringsdatum2017-12-11ArbetsuppgifterSom sjuksköterska i kommunal hälso- och sjukvård leder du omvårdnadsarbetet på enheten. Ett nära samarbete med andra yrkeskategorier är en viktig del av arbetet. I dina arbetsuppgifter ingår att handleda och delegera hälso- och sjukvårduppgifter till omvårdnadspersonal.
Vi erbjuder ett fritt och självständigt arbete som skapar delaktighet och ger personlig utveckling. Vi kommer att erbjuda dig ett mentorskap som ger en mycket bra start i ditt nya arbete!
TILLRÄCKLIGA KVALIFIKATIONER
• legitimerad sjuksköterska.
• B-körkort
Som person är du öppen och engagerad. Du trivs bra med att utveckla dig själv och verksamheten. Du är empatisk och för dig är ett gott bemötande mot patienter och kollegor viktigt. Du är flexibel och har lätt för att samarbeta med andra.
MERITERANDE KVALIFIKATIONER
• Specialistutbildning i vård av äldre, distriktssköterskeutbildning eller annan relevant vidareutbildning.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kommunal hälso- och sjukvård.
ANSTÄLLNINGSVILLKOR
Tillsvidareanställnig på heltid. Schemalagd arbetstid 38,25 timmar/vecka, dagtid. Helgtjänstgöring var 6:e vecka, dagtid. Tillträde enl ö.k.
FALU KOMMUN SOM ARBETSGIVARE
I Falu kommun finns en mängd intressanta och kvalificerade arbetsuppgifter. Vi har ingenjörer, kommunikatörer, lärare, undersköterskor, projektledare och jurister samt 214 andra yrkesbefattningar. Vår vision är Ett större Falun. Vi ska vara enkla att samarbeta med och till nytta för faluborna. Vi gör skillnad och vi har jobb som märks. Vi är dessutom en arbetsgivare som vill ta tillvara våra medarbetares fulla kompetens - det vet vi leder till utveckling både för individen och för organisationen. För oss är det viktigt att ge våra medarbetare ett hållbart arbetsliv, vilket vi kallar "Balans i livet". Vi satsar alltså mycket på de mjuka värdena - hur människor mår, blir bemötta och kan växa - eftersom det är vår definition av att vara en riktigt bra arbetsgivare. I Falu kommun eftersträvar vi jämställdhet och vi ser gärna en personalsammansättning som speglar mångfalden i samhället. Vi välkomnar därför sökande som bidrar till detta.
ÖVRIGT
Kopior på betyg lämnas till Falu kommun i samband med intervju.
UPPLYSNINGAR
Enhetschef Tomas Celander 023-829 59
Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av tjänsten, men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
FACKLIGA FÖRETRÄDARE
Vårdförbundet Susanna Sörensen 023-868 83.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFalu kommun
AdressFalu kommun
Falu kommun
79183 Falun
KontorsadressFalu kommun
Jobbnummer 3847080
Observera att sista ansökningsdag har passerat.