Sjuksköterska till Personalpoolen
Region Jämtland Härjedalen / Sjuksköterskejobb / Östersund
2023-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sjuksköterska till Personalpoolen" (publicerad 2023-06-30) ⬅️
Visa alla sjuksköterskejobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Jämtland Härjedalen i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Strömsund eller i
hela Sverige I Jämtlands län med sina 128 000 invånare står livskvalitén i fokus. Här samsas fridfull ro i en nära och storslagen natur med brokig stadspuls och rikt kulturutbud. Här finns möjlighet till en trivsam boendemiljö och en upplevelsefylld fritid.
Östersunds sjukhus är ett komplett och välutrustat akutsjukhus med hög kompetens både vad gäller medicinska specialiteter och omvårdnad. Sjukhuset med 2500 medarbetare är det enda i länet, det är en fördel eftersom det möjliggör en närhet mellan de olika specialiteterna. En närhet som kommer patienterna till del.
Nu startar vi Personalpoolen, en ny enhet som ska tillhandahålla gemensamma personalresurser främst inom områdena kirurgi, medicin och ortopedi på Östersunds sjukhus.
Om Dig
Är du trygg i din roll som sjuksköterska, har viljan och drivet att möta nya utmaningar varje dag och känner att din insats är viktig?
Är tiden rätt för dig att ta nästa steg och utvecklas ytterligare i din roll som sjuksköterska? Här får Du möjlighet att använda din kompetens och vara med och bygga upp en ny verksamhet.
Vi ställer höga krav på din omvårdnadskompetens och Din förmåga att anpassa dig till nya arbetsuppgifter och situationer, i gengäld erbjuder vi en ersättning väl anpassad för uppdraget.
Vi jobbar hela tiden strukturerat med förbättringar och vår ambition är alltid att arbeta med kompetensutveckling.
Publiceringsdatum2023-04-12ArbetsuppgifterSom medarbetare i personalpoolen träffar du patienter inom områdena medicin, kirurgi och ortopedi. Andra områden kan tillkomma senare. Du får inskolning på varje arbetsställe Du arbetar på.
Tjänsten innebär rotationsarbete dag, kväll och natt. Möjlighet att enbart jobba som nattsjuksköterska finns. Schemaläggning i samråd med Din chef ger goda möjligheter att påverka när Du arbetar och hur din fritid ser ut.
KvalifikationerVi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med erfarenhet inom medicin, kirurgi eller ortopedi. Erfarenhet inom flera av dessa områden är meriterande.
Du ser det som en självklarhet att arbeta i team och att bidra till Region Jämtland Härjedalen som helhet. du tror på utveckling och vårdens möjligheter. Att arbeta personcentrerat med patienten i fokus är naturligt för dig.
Som person är du lyhörd, flexibel och ansvarstagande. Du har god samarbetsförmåga och tycker det är roligt med förändringar.
Du delar region JH värdegrund.
Meriterande är även:
• Tidigare erfarenhet som ledningssjuksköterska.
• Vana av att leda en arbetsgrupp.
• Specialistutbildning eller annan vidareutbildning
ÖVRIGT
Välkommen med din ansökan! Vi kommer att hantera ansökningarna löpande under ansökningstiden.
Om du inte kommer från Östersund, har Region Jämtland Härjedalen möjlighet att hjälpa till med bostad. Ytterligare information via vår hemsida.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Jämtland Härjedalen och möjliggöra god kommunikation med våra sökande, ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Ersättning Enligt avtal.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Persr/61/2023".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Jämtland Härjedalen (org.nr 232100-0214),
https://regionjh.se/ Arbetsplats Region Jämtland Härjedalen
Kontakt Enhetschef
Håkan Flyman
hakan.flyman@regionjh.se 073-098 74 79 Jobbnummer 7649585
Observera att sista ansökningsdag har passerat.