Sjuksköterska till försäkringsbolag
Zemrete / Sjuksköterskejobb / Göteborg
2012-08-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sjuksköterska till försäkringsbolag" (publicerad 2013-11-14) ⬅️
Visa alla sjuksköterskejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Zemrete i Göteborg,
Kungsbacka,
Borås,
Lysekil,
Lidköping eller i
hela Sverige Vill du vara del av en verksamhet som har människan i centrum? Vill du vara del av ett av Sveriges snabbast växande företag som får bästa betyg av sina medarbetare och kunder? Om svaret är ja på frågorna så är du välkommen att höra av dig till oss.
Zemrete är ett bemannings- och rekryteringsföretag som har människan i centrum, oavsett om du är vårdgivare eller mottagare av vård. Vi erbjuder intressanta uppdrag och glädje i jobbet!
Vi har avtal med alla stora privata vårdgivare i Sverige samt kommuner och flera landsting. Vi har verksamhet från Umeå i norr till Malmö i söder.
Vi söker nu ytterligare en sjuksköterska för arbete hos vår kund. Arbetet är förlagt på ett försäkringsbolag i Göteborg. Arbetet innebär att ge telefonrådgivning och vårdplanering till försäkringsbolagets kunder. Därav krävs mycket god vana av dator samt telefonrådgivning.
Vardagar, dagtid
Du som söker skall kunna börja arbeta så snart som möjligt dock senast 1 oktober 2012.
Tjänsten kan komma att tillsättas omgående så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!
Ange referens SSK-försäkringsbolag Gbg
Publiceringsdatum2012-08-30Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-09-07
Ange följande referens när du ansöker: SSK-försäkringsbolag Gbg
Ansökan kan skickas till e-postadress:
linda.vestin@zemrete.seKontaktLinda Vestin, Personalansvarig, 073-723 38 91,
linda.vestin@zemrete.seFöretagZemrete
AdressZemrete
Grev Turegatan 9A
11446 STOCKHOLM
KontorsadressGrev Turegatan 9A
STOCKHOLM
Jobbnummer 1327737
Observera att sista ansökningsdag har passerat.