Självgående receptionist/kontorsvärd på 50% till modernt investe

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist/kontorsvärdinna som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på 50% med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta i ett modernt, ungt och framgångsrikt företag och ha mycket eget ansvar så är detta chansen för dig! Med omgående start och tills vidare söker vi dig som är social och prestigelös och vill arbeta deltid som receptionist/kontorsvärdinna. Tjänsten kräver att du är självgående och vågar ta egna beslut. Vidare är du en social stjärna och serviceminded uti fingerspetsarna. Vi söker dig som tidigare arbetat med service i någon form och tycker det är roligt med varierade arbetsuppgifter. Du kommer sitta i mycket fina lokaler mitt i stan på central adress och arbetstiderna är måndag-torsdag mellan kl. 08:00-15:30. För rätt person finns gopda möjligeheter att arbeta mer.

Arbetsuppgifter

Som receptionist/kontorsvärdinna kommer du exempelvis att:

• Välkomna/ta emot kunder
• Svara på inkommande samtal/mejl (som ofta är på engelska)
• Se till så att det är snyggt och prydligt överallt
• Assistera andra på företaget med diverse arbetsuppgifter
• Enklare inköp av exempelvis kontorsmaterial
• Enklare fakturering / fakturahantering

VI SÖKER DIG SOM

• Har erfarenhet från servicebranschen
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i Outlook
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Är initiativtagande och driven

Det är meriterande om du:

• Arbetat i en liknande roll tidigare

Som person är du den sociala stjärnan på kontoret. Du är självgående och prestigelös och vågar ta i när det behövs.

ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-03-31

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3410444

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: