Självgående HR-generalist till välrenommerat industribolag

Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Oskarshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Oskarshamn, Mönsterås, Högsby, Hultsfred, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Oskarshamn, Mönsterås, Högsby, Hultsfred, Borgholm eller i hela Sverige

Självgående HR-generalist till välrenommerat industribolag
Har du högskole/universitetsutbildning inom HR alternativt mångårig erfarenhet inom HR samt god svenska och engelska i tal och skrift? Skulle du dessutom beskriva dig som självgående, flexibel och social? Då har vi nästa uppdrag för dig! Proffice söker nu, för start i september, en HR-generalist till ett välrenommerat industribolag i Oskarshamn.

I rollen som HR-generalist kommer du;

• ansvara för personalärenden som exempelvis misskötsel och missbruk, vara delaktig i det operativa arbetet, hålla personalsamtal, hålla enklare förhandlingar liksom rehabärenden.
Vårt erbjudande; en givande roll för dig som brinner för HR och är redo för en ny utvecklande roll. Hos Proffice får du dessutom en tillgänglig konsultchef och personalförmåner jämte en attraktiv erfarenhet i ditt personliga CV. Låter det här som något för dig? Då hoppas vi redan på din ansökan!

Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB

Ort: Oskarshamn

Omfattning: Heltid 8-17, start i september 2016 och 1 år framåt (med goda möjligheter till förlängning).

Sista dag att ansöka är 2016-09-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Daniel Svensson | daniel.svensson@proffice.se [ mailto: daniel.svensson@proffice.se ] | eller Niclas Norenius Marander | niclas.norenius.marander@proffice.se [ mailto: niclas.norenius.marander@proffice.se ] |

Publiceringsdatum
2016-08-16

Kvalifikationer
Här behöver du ha högskole/universitetsutbildning inom HR alternativt mångårig erfarenhet inom HR, goda kunskaper inom Officepaketet samt god svenska och engelska i tal och skrift. Har du dessutom erfarenhet och utbildning inom HR, arbetsrättskunskap liksom erfarenhet från industrin, ses detta som meriterande.

Som person tror vi att du är flexibel, trivs att arbeta med människor, självgående samt kan hålla svåra samtal och enklare förhandlingar. Skulle du även säga att du är en person som trivs med högt tempo emellanåt och kan säga ifrån om så behövs. I sådana fall är du perfekt för rollen.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Organisations-/företagsbeskrivning:
Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Vi är en del av det globala HR-tjänsteföretaget Randstad. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver detta får du dessutom en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig möjlighet att forma din karriär så som du vill. Som konsult hos oss får du alltså en mängd karriärmöjligheter, du möter olika företagskulturer och får erfarenhet från många branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-15
Ange följande referens när du ansöker: 200967603
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Svensson daniel.svensson@proffice.se

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB
Stortorget 32
39232 KALMAR

Kontorsadress
Stortorget 32, 39232 KALMAR

Jobbnummer
2994565

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: