Självgående chefsassistent

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du ha en arbetsdag med att assistera din chef och samtidigt driva mindre egna projekt? Då har vi på Adecco Office & HR ett uthyrningsuppdrag med start 14 augusti.

Hur ser din arbetsdag ut?
I denna roll kommer du att fokusera på att hantera den dag för dag verksamheten för avdelningen. Rollen kräver både proaktivitet och förmåga att arbeta självständigt. Du kommer att ha ett nära samarbete med andra avdelningar i både i norden och internationellt.

Vem trivs här?
Du som har tidigare erfarenhet av att jobba som assistent kommer att känna igen dig. Har du även haft mindre projekt att ta hand om och du lyckades bra med det, samt om du gillar att jobba självständigt kommer du att trivas mycket bra här.
Eftersom du kommer att agera en hel del på internationell nivå är det viktigt att du kan tala ock skriva engelska och svenska flytande.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas 14 augusti. Det finns möjlighet att uppdraget övergår i anställning direkt hos kunden. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt ! Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller via den här länken http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1582562

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Annmarie Lund på 08- 587 512 25

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-07-27

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
1301731

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: