Site-Manager med entrepröniell ådra sökes!
Framtiden AB / Säljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Är du en person som vill blanda både personalansvar och försäljning? Drivs du av bygga relationer med medarbetare och kunder?
Sök då denna spännande tjänst redan idag, urval sker löpande!
Dina arbetsuppgifter
Som Site-Manager hos vår kund i Linköping kommer du som person få stort ansvar redan från dag ett. Din roll som Site-Manager kommer innebära tre huvudsakliga uppgifter som rekrytering, försäljning och personalvård. Försäljning innebär att du som Site-Mangager kommer arbeta med B2B försäljning mot nykunder så som befintliga kunder. Säljet kommer bli en samverkan mellan sälj, kund och ingejörer. Rekryteringen kommer bestå av att du själv ska rekrytera konsulter som ska förmedla denna typ av tjänst till kunderna. Personalvården består av att du som Site-Manager ska lyssna på dina medarbetare och agera för att det alltid ska bli ett så smidigt sammarbete som möjligt. Du kommer få sätta din egen prägel på verksamheten i stort och därav bör du tycka de är roligt att påverka.
I slutändan handlar denna roll om att hitta konsultuppdrag genom sin egen försäljning, tillsätta dessa och även vårda det konsulter du har ute på jobb.
Om företaget
Vår kund är ett konsult företag som levererar erfarna konsulter inom teknisk kommunikation, konfigurationshantering och projektledning.
Mer information ges vid intervjun.
Din profil
Skallkrav:
YH utb inom försäljning/business mangament
Alternativt erfarenhet inom försäljning inom ett stort kontaktnät
Servicemind
Meriterande:
Tekniskbakrund genom arbete eller utbildning
Som person bör du vara någon som är beredd på att ta stort ansvar och trivas med de. Du ska ha ett eget driv och egen vilja att jobba dig framåt. Som
person behöver du enkelt kunna skapa relationer både med medarbetare och kunder.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: September 2018 eller enligt överenskommelse
Ort: Linköping
Omfattning: Heltid
Urval sker löpande, sök denna tjänst redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-06-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-29
Ange följande referens när du ansöker: 16764
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSabina Andersson
sabina.a@framtiden.com 0722-027812
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Teknikringen 10
58330 Linköping
KontorsadressTeknikringen 10
Jobbnummer 4200871
Observera att sista ansökningsdag har passerat.