Siemens i Finspång rekryterar HR administratör för vikariat på 6

Experis Sverige / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Norrköping, Finspång, Linköping, Katrineholm, Nyköping eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Siemens är världsledande inom elektronik och elteknik med 405 000 medarbetare i 190 länder. Med innovativa lösningar bidrar vi till att skapa en mer hållbar och effektiv energiproduktion, ökad produktivitet i industrin, kostnadseffektivare hälso- och sjukvård och smartare infrastrukturlösningar. För att hitta svaren på de stora utmaningarna i vår tid krävs öppna och nyfikna medarbetare som vågar ställa de rätta frågorna. Kanske precis som du.

Publiceringsdatum
2012-08-17

Dina arbetsuppgifter
Din roll är att supporta HR avdelningens arbete gällande ersättning och förmåner. Du förbereder ärenden, möten, skriver protokoll, handhar utskick av beslut samt arbetar med uppdatering av IT system, I rollen igår även att till viss del skriva lönebrev, administrera löneförskott, förslagbelöningar, reseförskott samt lönetillägg. Du agerar support i enklare frågor.

Vem är du?
Vi ser att du har högskoleutbildning alternativt gymnasieutbildning med relevant inriktning. Du är bra på att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska samt har goda IT kunskaper. Du är vidare intresserad av HR frågor.

Du är en strukturerad och noggrann person. Vidare är du positiv, utåtriktad och gillar att jobba i team. Du är en problemlösare med stor känsla för service som trivs med att arbeta som en del i en grupp med mål att uppnå ett gemensamt resultat med hög kvalité. Vidare är du självgående och flexibel.

Kontaktperson för detta jobb
Skicka din ansökan via ansökningslänken nedan. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Therese Fyhr på 011-19 18 98. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, vi arbetar med löpande urval.

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Fyhr, 011-191898

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1316417

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: