Servicerådgivare Konsultuppdrag
Svensk Autorekrytering AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svensk Autorekrytering AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-07-12Dina arbetsuppgifterÄr du Autorekryterings nya Servicerådgivare? Vi söker nu efter en kundorienterad Servicerådgivare som vill vara konsult hos oss, för att jobba på uppdrag hos vår kund i centrala Stockholm. Autorekrytering erbjuder en 6 månaders visstidsanställning, med möjlighet till förlängning!
Vår kund levererar hög kvalitét till sina kunder handlar detta arbete om att etablera, upprätthålla och utveckla långsiktiga relationer med kunder. Som Servicerådgivare är du ansiktet utåt och spindeln i nätet för hela verkstaden. I rollen tar du emot kunder, följer upp hela verkstadsbesöket samt ger stöd och vägledning i tekniska frågor. En viktig del i arbetet är att alltid ge professionell service vilket kräver att du har högt kundfokus, kan hantera ett arbete som kräver prioriteringar, där du alltid eftersträvar kvalité.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera kunder för service och reparationer. Ansvara för in- och utlämning av bilar och att detta sker på ett korrekt sätt. Du kommer att proaktiv bearbeta kunder samt vara behjälplig med andra förekommande ärenden i kundmottagningen. Tillsammans med dina kollegor planerar och ansvarar ni för en optimerad drift och produktivitet på verkstaden.
I övrigt är arbetstiderna måndagar-fredagar under kontorstider.
Din Profil
Vi ser att du som tar dig an följande konsultuppdrag har tidigare erfarenhet av bilbranschen, i en roll som Servicerådgivare eller liknande. Du tycker om att jobba Front-Office och att leverera service. En hög merit är att du har cirka 2-3 års erfarenhet av försäljning eller kundsupport. Du har ett tekniskt kunnande och intresse för bilar. Krav för tjänsten är att du har en godkänd gymnasieutbildning, pratar och skriver svenska obehindrat samt har B-körkort. Du har goda administrativa färdigheter, vilket bland annat innebär mycket goda dator- och systemvanor samt goda kunskaper i Officepaketet. Det är högt meriterade om du har erfarenhet och kunskaper inom systemet Automaster.
Som person tar dig an arbetsuppgifterna på ett positivt och kvalitetsmedvetet sätt, du motiveras av utmaningar, utveckling och ansvar. Vidare har du en positiv framtoning, god samarbetsförmåga och ett strukturerat arbetssätt. För både Autorekrytering och vår kund är kundnöjdhet och långsiktighet viktiga hörnstenar!
Om företagetMer information om kunden ges vid eventuell intervju i rekryteringsprocessen. Start för Konsultuppdraget är den 2:a augusti 2021. Skicka in ditt CV, i denna process har vi löpande urval. Tillsättning av tjänst kan ske innan sista ansökningsdatum som är den 9 juli.
Kontaktuppgifter
Vid frågor maila rekryterande Konsultchef
Othilia.roos-englund@autorekrytering.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSvensk Autorekrytering AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5931".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Svensk Autorekrytering AB (org.nr 556683-9568),
http://www.autorekrytering.se Jobbnummer 5858837
Observera att sista ansökningsdag har passerat.