Serviceminded kundtjänstmedarbetare till Bilprovningen!
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borlänge,
Solna,
Stockholm,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Vårt kontor iBorlänge letar nu efter fler serviceminded och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: Bilprovningen.
I mer än 50 år har Bilprovningen arbetat för ökad trafiksäkerhet och minskad miljöpåverkan. Verksamheten kännetecknas av ansvar och kvalitet samt en vilja att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare. Med 97 stationer och 600 medarbetare är Bilprovningen Sveriges ledande aktör för besiktning av motordrivna fordon. Under 2016 omsatte företaget 654 MSEK. Bilprovningen grundades 1963 och ägs av svenska staten. För mer information besök
www.bilprovningen.se.Publiceringsdatum2017-12-14Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare för Bilprovningens projekthar du som huvuduppgift att besvara kunders inkommande samtal, mail samt administrera deras ärenden. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".
Vi erbjuder dig:
En möjlighet att arbeta med ett framgångsriktföretag: Bilprovningen.
En rolig arbetsplats med engagerade teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål och goda kollegor får du på köpet.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.
Utvecklingsmöjligheter:
Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar ochkarriärtrappa. Releasy:s karriärtrappahar olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänsten.Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan man kommerdesto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachningoch kontinuerlig feedback av din teamleader för din fortsatta utveckling.
ProfilVi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet. Meriterande med ett intresse för fordon.
Arbetstider:
Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till fredag 07:00-20:00, lördagar 08:00-15:00 samt söndagar 11:00-18:00.
Anställningsgrad:
75-100%.
ErsättningEnligt kollektivavtal.
Start:
Den5 januari 2018.
Så ansöker duSkicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-12-31. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta Teamleader Christina Boge,
christina.boge@releasy.sealternativt HR-generalist Josefin Danielsson,
josefin.danielsson@releasy.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChristina Boge
christina.boge@releasy.se 0703789436
FöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Kupolen 107
78170 Borlänge
KontorsadressKupolen 107, Borlänge
Jobbnummer 3855140
Observera att sista ansökningsdag har passerat.