Servicekoordinator

Bravida Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravida Sverige AB i Östersund, Åre, Sundsvall, Mark, Härnösand eller i hela Sverige

"Jag har friheten att arbeta självständigt. Jag kan vara flexibel och planera mina dagar på det sätt jag vill arbeta. Det är också ett varierande arbete som innefattar olika arbetsuppgifter, och framförallt så trivs jag med mina kollegor."

Så här beskriver en medarbetare sitt arbete. Stämmer detta överens med hur du vill att din arbetsdag och arbetsgivare ska vara, då är denna tjänst något för dig. 

Publiceringsdatum
2013-02-23

Arbetsuppgifter
Till vår verksamhet i Östersund söker vi en servicekoordinator/administratör som har känsla för service. Tjänsten är en deltidstjänst på 75 %. Arbetet som servicekoordinator omfattar i stora drag ekonomiadministration, orderregistrering och dessutom kommer ditt arbete att kretsa kring att rätt kund får rätt service i rätt tid. Du kommer att arbeta med att koordinera inkommande serviceuppdrag, förse medarbetarna med arbetsorder och avtalsadministration.

Dina arbetsdagar kommer att innehålla fakturering, hantering av leverantörsfakturor, registrera arbetsorder och tidsregistrering. Du är ett stöd i ekonomifrågor och kommer att arbeta med ekonomiuppföljning och du ansvarar för bevakning av att kundfakturor betalas i tid. Du kommer även ansvara för och upprätta dokumentation i våra projekt samt hantera övriga förekommande administrativa arbetsuppgifter.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder ett varierande och fartfyllt jobb som ger utrymme för initiativtagande och eget ansvar. På vårt kontor i Östersund har vi gott samarbete och sammanhållning. Du kommer arbeta tillsammans med våra avdelningar inom vs, ventilation och vår elverksamhet som startar upp den 1 mars. Du kommer arbeta nära avdelningscheferna och ha mycket kontakt med våra medarbetare. Vi erbjuder dig trygga anställningsvillkor, förmånliga försäkringar och friskvårdsbidrag.

Vem är du?
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och arbetslivserfarenhet av ekonomi- och löneadministration. Du har mycket god datavana då du kommer arbeta i olika PC-miljöer. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Agresso och har tidigare erfarenhet från branschen. Att du har god datavana är ett krav. 

Som person är du noggrann, serviceinriktad, flexibel och har förmåga att ta egna initiativ. Vi söker en person som är situationsanpassad och nyfiken på nya utmaningar och har intresse av att ge stöd till verksamhetens olika delar.

Kontakt
Stefan Jonsson, avdelningschef, 063-57 53 10
Sofia Göransson, personalavdelningen, 08-695 22 04

Varmt välkommen med din ansökan senast 13 mars. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Bravida är Skandinaviens främsta totalleverantör av tekniska installations- och servicetjänster med cirka 8 000 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom tre övergripande teknikområden: el, vs och ventilation. De tre teknikområdena inkluderar även tjänster inom modern fastighetsdrift, system för brand- och säkerhetsteknik, sprinkler, kyla, projektledningstjänster för bygg och fastighetsbranschen samt service. Bravida har kontor på 150 orter i Sverige, Norge och Danmark.

Arbetstider och omfattning
Dag , Deltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravida Sverige AB

Adress
Bravida Sverige AB

Jobbnummer
1475838

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravida Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravida Sverige AB: