Serviceinriktad orderhanterare med omgående start till Axfood Nä

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-03-27

Företaget
Axfood Närlivs är en del av Axfoodkoncernen som vänder sig till kedjor och fria handlare inom service - och dagligvaruhandeln där de driver sina egna marknadskoncept. Som medarbetare på Axfood blir du del av en företagskultur som kännetecknas av stort engagemang och god kamratskap. Är du redo att ta plats inom Axfood där kunden alltid står i centrum?


Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderhanterare/administratör hanterar och administrerar du inkommande ärenden från befintliga kunder för att säkerhetsställa deras beställning av varor. Kunderna är butiker som gör beställningar genom bland annat telefon, mail och webb. Du bidrar till butikernas utveckling genom att erbjuda rätt sortiment utifrån kundernas efterfrågan. Merförsäljning utifrån aktuella kampanjer och nyheter ingår även i arbetsuppgifterna. Syftet med rollen är att säkerhetsställa den dagliga försäljningen gentemot butikerna för att på så vis utveckla såväl kundens som företagets verksamhet.

Du ingår i ett team och för att skapa en förståelse för företagets kvalitet och arbetssätt erbjuds du en introduktionsutbildning.


Kvalifikationer
• Arbetslivserfarenhet från service eller administration. Meriterande om du tidigare har arbetat med försäljning
• God system- och datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska

För att lyckas i rollen tror vi att du har ett intresse för att bygga relationer och en social förmåga som bidrar till en lyckad affär. Du trivs med att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt arbetssätt för att komma vidare i ditt arbete. Vi tror att du drivs av att arbeta målinriktat och leverera goda resultat. Vidare har du förmågan att förstå vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en helhetssyn.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Jordbro, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Uppdraget sträcker sig till augusti 2018 med chans till förlängning

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Support, ekonomi, Stockholm, säljare, försäljning, sales, sälj, innesäljare, jordbro, service, innesälj, order, orderhanterare, omgående, administratör, administration

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Grönborg lisa.gronborg@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4048678

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: