Serviceinriktad orderadministratör sommaren 2020!

KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Stenungsund eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-04-24

Om tjänsten
Vi söker nu dig som trivs i kombinerad roll med såväl administration och kundbemötande. Är du en servicemedveten person som vill arbeta på ett stort företag med orderhantering? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med kunder och kollegor? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Du kommer vara anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag hos vår kund i Mölndal. Tjänsten är på heltid under sommaren 2020, med start omgående.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Dina arbetsuppgifter
Rollen kommer innebära ca. 50 % orderhantering mot företagets svenska företagskunder samt 50 % hantering av förfrågningar från företagets privatkunder. Du kommer tillsammans med ditt team ta emot orderförfrågningar från kunder via telefon och mail samt stansa in order i företagets affärssystem AX.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten behöver du tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Vidare krävs en avslutad gymnasial utbildning.
För att trivas i rollen tror vi att du är en glad och social person som krivs i en kombinerad roll med service och administration. Du kommer täcka för dina kollegor under några semesterveckor, vi ser därför att du är en person som trivs med mycket ansvar. Vidare är du initativtagande och trivs i en kombinerad roll med såväl administration och kundbemötande. Tidigare erfarenhet av administration och orderhantering är meriterande.

Övrig information
Tjänsten är med start enligt överenskommelse.

Kunskap- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-05-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4135".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Göteborg AB

Jobbnummer
5202543

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: