Serviceinriktad kundsupport e-läromedel rekryteras till Liber AB
Manpower Professional / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Professional i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Liber AB etablerades 1973 och är ett av Nordens största läromedelsförlag. Koncernen har såväl tryckta som digitala läromedel och utbildningsmaterial. Deras utgivning finns inom grundskola, gymnasium, vuxenutbildning och universitet/högskola. Dessutom riktar de sig även till professionella yrkesutövare samt har ett kartförlag som ger ut allt från digitala kartor till traditionella kartböcker.
Libers ledord är insikt, initiativ och innovation och de strävar efter att engagera till ett gränslöst lärande. Till Liberkoncernen hör även Liber Distribution. Liber AB ingår i Infinitas Learning och ägare sedan 2007 är Bridgepoint Capital Ltd.
Publiceringsdatum2010-10-26Dina arbetsuppgifterSom kundsupport för e-läromedel tillhandahåller du hjälp till kunderna för frågor av teknisk, funktionalitets- och innehållsmässig karaktär via telefon och mail. I dina arbetsuppgifter ingår att säkerställa användandet av e-läromedel, administrera abonnemang samt kontinuerligt arbeta proaktivt med att utveckla och förbättra processerna kring support och kundvård. Du kommer även att administrera utbildningar och sätta upp nätverk av superanvändare.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet och förståelse för databashantering och dess underliggande struktur. Du har goda kunskaper om filhantering samt kännedom om programmering mot webb och databaser. Vi ser att du har dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vidare har du en god förmåga att analysera stora mängder data och kan använda den effektivt. Som person är du väldigt serviceinriktad och har en positiv inställning. För att lyckas i rollen har du ett lösningsfokuserat sätt att tänka med ett gott sinne för detaljer. Det är viktigt att du är kommunikativ och har ett professionellt bemötande. För att trivas som medarbetare i kundsupporten bör du vara en utåtriktad lagspelare som tycker att det är roligt att få hjälpa kunder och se till att de blir nöjda!
Kontaktperson för detta jobbTjänsten söker du via ansökningslänken nedan. Du får gärna även komplettera med din personliga CV till
vbr@manpower.se . Intervjuer och urval kommer att ske löpande. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Viveka Brynbo via telefon 08-452 33 56 eller 070-377 48 54.
Manpower är Sveriges största privata rekryteringsföretag. Vi finns på ett 70-tal orter och har mer än 50 års erfarenhet av kompetensförsörjning.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-12-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMagdalena Karlsson
FöretagManpower Professional
AdressManpower Professional
Jobbnummer 762462
Observera att sista ansökningsdag har passerat.