Serviceinriktad koordinator sökes till driftcenter i Stockholm
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Tycker du om att vara spindeln i nätet? Är du flexibel och tar egna initiativ? Då har vi på Adecco uppdraget för dig hos vår kund i Stockholm city med start omgående.
Publiceringsdatum2018-10-31Om tjänstenDu kommer att ingå i ett team på 3 personer där du kommer vara ansvarig för att planera och fördela arbetet inom teamet i den dagliga driften av verksamheten.
Som koordinator i driftcentret kommer du arbeta i en dynamisk miljö där du tillsammans med dina kollegor kommer att sköta det dagliga underhållet av accesser till passagesystem. Du kommer att arbeta nära projektledaren samt agera bollplank.I din roll ingår även att distribuera nycklar/omklädningsskåp, sköta inskrivningar och behörigheter för ny personal, hantera kundbokningar, föra mötesprotokoll samt tillhandahålla och dokumentera personligdata på säkert sätt. Det kommer även ingå viss fakturahantering i tjänsten.
I din roll som koordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Sköta det dagliga underhållet av passagesystem och accesser
• Tillhandahålla och dokumentera personlig data på ett säkert sätt
• Planera och fördela arbetet inom teamet i den dagliga driften av verksamheten
Om dig
Vi söker dig som är självgående och ser vad som behöver göras, samtidigt som du är en teamplayer och har lätt för att samarbeta. Du brinner för service och har ett trevligt och glatt bemötande.
Vidare ser vi att du är trygg i dig själv och kan hantera olika typer av personer och situationer samt har förmågan att förmedla information på ett tydligt sätt. Du är full av energi och kan lätt växla mellan olika arbetsuppgifter på ett strukturerat sätt. Du har lätt för att sätta dig in i datasystem och behärskar Office-paketet.
Viktigt för tjänsten är:
• Att du är självgående och flexibel
• Att du klarar av att leda kollegor och ta ansvar
• Att du är serviceminded och brinner för kundkontakt.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som koordinator är ett konsultuppdrag med start omgående tom mitten på 2020. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Jelena Dogas via 073 684 72 92
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Koordinator, Driftcenter, Adecco, Stockholm, city, administratör, kundkontakt
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-30
Ange följande referens när du ansöker: ref-27872
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJelena Dogas
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4432530
Observera att sista ansökningsdag har passerat.