Serviceinriktad kontorsassistent
Rosenqvist Fastighetsutveckling och Förvaltning / Administratörsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rosenqvist Fastighetsutveckling och Förvaltning i Sigtuna,
Hudiksvall eller i
hela Sverige Vi söker en serviceinriktad assistent!
Rosenqvist Fastigheter - en dynamisk och engagerad aktör att växa med. Vi äger, utvecklar och förvaltar mark och verksamhetslokaler, med det starkt växande Stockholm/Mälardalen som huvudsakligt verksamhetsområde.
Som kontorsassistent kommer du att vara behjälplig kring uthyrningsprocessen av kommersiella ytor, serva och vårda kontorshotellet inom koncernen och uppdatera information till våra hyresgäster i våra nyproduktionsprojekt och i befintliga förvaltningsfastigheter.
Du kommer att vara den direkta kontakten med våra befintliga hyresgäster för att lyssna in och ständigt se hur vi kan göra saker bättre och underlätta för dem.
I rollen kommer du att assistera administrativt i uthyrningsprocessen, från vakans till uthyrd lokal. Du kommer att administrera fastighetssystemet och hemsida tillika sociala medier.
Du kommer även att arbeta med uthyrnings- och marknadsföringsmaterial för vakanta lokaler och se till att objekten marknadsförs via direkta samtal eller sociala medier. Tjänsten innebär även att du ska uppdatera och hålla koll på vårt kundregister.
I rollen ingår det även att du kommer att vara behjälplig med förvaltningen kring våra befintliga fastigheter och se till att samordna arbetet så vi kan förädla, utveckla och förvalta vårt fastighetsbestånd. Du behöver hålla ordning och reda på administrativa uppgifter inom förvaltning, fakturahantering, ha löpande kontakt med hyresgäster och koordinera arbete vid in- och utflytt i våra lokaler.
Du rapporterar till vår förvaltnings-/uthyrningschef och får en roll inom företaget där du arbetar mot våra gemensamma verksamhetsmål.
Nedan arbetsuppgifter är vanligt förekommande:
· Besöksmottagning
• Omvårdnad av allmänna utrymmen
• Allmän kontorsservice
• Visst tekniskt arbete tillhörande konferensrum
• Bokning av mötesrum
• Bistå vid kund- och marknadsaktiviteter
• Upprättande av avtal exempelvis parkeringsavtal
• Intagning av offerter och framtagning av offertsammanställning
• Uppdatering av sociala medier och hemsida
• Växelarbete
Du är självgående, engagerad och dynamisk och kommer därmed att få ett utvecklande och inspirerande arbete tillsammans med ett glatt gäng!
Vårt huvudkontor ligger i Stockholm Nord verksamhetsområde, Rosersberg, i nya fräscha kontorslokaler ett stenkast från pendelstationen och med bra lunchrestauranger inom gångavstånd.
www.rosfast.se Anställningsform
• Tillsvidare, heltid
Om Anställningen
Tillträde: Omgående, eller enligt överenskommelse.
Placeringsort: Rosersberg.
Språkkunskaper i tal och skrift:
• Svenska
• Engelska
Övrigt baskrav
• B-körkort
• Word/Excel
Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Bifoga CV och Personligt brev.
Sista ansökningsdagen: 2023-02-28
Ansökan skickas till :
madeleine.gustafsson@rosfast.seVid frågor om tjänsten kontakta: Madeleine Gustafsson 073-6874759
Vi undanber oss all kontakt från annonssäljare som inte söker tjänsten. Rekrytering sker löpande under ansökningstiden och kan komma att tillsättas innan.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-19
E-post:
madeleine.gustafsson@rosfast.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kontorsassistent".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rosenqvist Fastighetsutveckling och Förvaltning (org.nr 559017-6730)
Stålgatan 1 (
visa karta)
195 72 ROSERSBERG
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Rosenqvist Fastighetsutveckling & Förvaltning AB
Jobbnummer 7364208
Observera att sista ansökningsdag har passerat.