Serviceinriktad driftoperatör inom telefoni!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en erfaren växeltelefonist som vill gå vidare till rollen som driftoperatör inom telefoni?
Nu söker Adecco Office & HR en teleadministratör med stort intresse för telefoni och administrativ vana till vår kund i norra Stockholmsområdet!
Publiceringsdatum2011-01-28Arbetsuppgifter• Felanmälning till systemleverantörer
• Beställning och felsökning av anknytningar och telefoner
• Uppdatering av hänvisningsdatabas
• Administration av mobilabonnemang
• Telesupport till användare
• Kontakt och samarbete med leverantörer
Uppdatering av information på intranätet och i telefonkataloger
• Skriva information, manualer och lathundar
Vår kund använder sig av bland annat dessa system idag:
Vision 80/20 (Krav på kompetens)
Teleapplikationen "Svara"'
Mex anknytningar
Ip-Telefoni
Växeln Avaja
VIP 2000
ErfarenheterVi söker dig med relevant utbildning och erfarenhet av rollen som växeltelefonist och har stor insikt i arbetssättet i en växel. För att lyckas bra i rollen ser vi att du även har ett stort intresse för telefonifrågor. Vidare ser vi att du har flera års erfarenhet av MD, Alcatel m.m. och har du även erfarenhet av Vision 80/20 ses det som meriterande. Du har även goda kunskaper i Office-paketet.
Dina personliga egenskaperVi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har en god administrativ förmåga och är noggrann i ditt sätt att arbeta. Då tjänsten ingår i en utpräglad servicefunktion är det viktigt att du är serviceinriktad och är mån att hålla en hög servicenivå.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden. Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Uppdraget pågår fram till och med maj 2011 med eventuell möjlighet till förlängning.
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller genom att klicka på länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1262187Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel: 08- 598 982 37 eller
sofia.wigzell@adecco.seVälkommen att söka!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 835052
Observera att sista ansökningsdag har passerat.