Serviceinriktad administratör till Riksbyggen i Skaraborg
Riksbyggen / Kontorsjobb / Skövde
2012-06-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceinriktad administratör till Riksbyggen i Skaraborg" (publicerad 2013-06-17) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Riksbyggen i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar attraktiva boendemiljöer i nyproduktion. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare, med bostadsrättsföreningar och kommersiella och offentliga fastighetsägare som kunder. Vår verksamhet finns över hela landet och i dag är vi cirka 2 300 medarbetare som arbetar mot samma mål - att vara ledande i utveckling, produktion och förvaltning av rummen som du bor och arbetar i. Med vår kooperativa värdegrund är Riksbyggen en attraktiv arbetsgivare som erbjuder medarbetarna möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Här får du ett jobb med rum för hela livet!
Som administratör för MO Skaraborg kommer du att få en nyckelroll. Din förmåga att organisera, planera och strukturera kommer att vara väldigt viktig. Du kommer att ha goda möjligheter påverka och utveckla dina uppdrag.
Vad ska du göra?
I rollen kommer du att utgöra ett administrativt stöd inom Marknadsområde Skaraborg. Du kommer att bemanna receptionen i Skövde och därmed vara den första personen som våra kunder möter. I rollen ingår att delta på Intresseföreningens möten (våra ägare) och stötta dem med bland annat protokollskrivning, kursadministration och mötesbokningar. Du kommer även att ansvara för diverse administrativa uppgifter som till exempel posthantering, nyckelhantering samt att ta fram underlag och lägga in uppgifter i våra system så som vårt arbetsordersystem. Arbetet är omväxlande och socialt och du får stor frihet att på egen hand lösa de utmaningar du ställs inför i ditt arbete.
Vem är du?
Vi söker dig som har ett genuint intresse för administrativt arbete och god förmåga att bemöta både kunder och kollegor. Som person är du serviceinriktad, en god kommunikatör samt har lätt för att skapa goda relationer. Du vågar prova nya uppgifter och utmana/utveckla befintliga arbetsmetoder. Vidare värderar vi att du är strukturerad, har god samarbetsförmåga och stark initiativförmåga.
Vi ser att du har lämplig utbildning på lägst gymnasienivå, gärna med inriktning mot kvalificerad administration. Har du erfarenhet från bygg- eller fastighetsbranschen är det meriterande. Det är även viktigt att du har mycket goda IT-kunskaper och är van att snabbt ta till dig och sätta dig in i nya applikationer. Du har en god språklig förmåga och kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. Placering är i Skövde och du rapporterar till Marknadsområdeschefen.
Din ansökan skickar du till oss via
www.riksbyggen.se under Jobb & Karriär/Sök jobb senast 2012-07-01.
Vid frågor om tjänsten kontakta Jeanette Kaukonen, HR-samordnare, på telefon 011-21 95 22
Publiceringsdatum2012-06-15Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRiksbyggen
AdressRiksbyggen
10618 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 1273595
Observera att sista ansökningsdag har passerat.