Serviceinriktad administratör till kund i Stockholm!
Devotum AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Devotum AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Södertälje,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Trivs du i en roll med mycket kontaktytor och du gillar att bygga relationer? Har du erfarenhet av en koordinerande eller kundserviceliknande roll? Vi söker just nu en administratör till vår kund i Stockholm. Uppdragets omfattning är uppskattat till heltid och beräknas att starta 05-06-2023 och pågå till och med 30-09-2023.
Uppdragsbeskrivning
Som administratör är du det administrativa expertstödet inom inköpsenheten. En stor del av uppdraget innebär att självständigt fungera som support till alla anställda med mycket intern och extern kommunikation, bland annat via inköpsenhetens funktionsbrevlåda.
Du ansvarar för inköpsenhetens diarieföring, både löpande och av större projekt. Du gör sekretessbedömningar och utlämnande av handlingar samt annan dokumenthantering i upphandlingsprocessen. Du arbetar också med registervård och innehållet i vår kunds IT-verktyg och Intranät.
I rollen ingår även samordning av möten och konferenser, ansvar för agendor och att föra mötesanteckningar. Vår kund tycker det är viktigt att ha kul på jobbet och är övertygade om att ni tillsammans gör varandra bättre!
Om dig
I denna rollen har du många kontaktytor och det är därför viktigt att du gillar att bygga relationer och är en god kommunikatör. Som person är du prestigelös och serviceinriktad och tycker om att hjälpa alla. Du gillar att arbeta utifrån givna ramar och rutiner men kan enkelt ställa om mellan olika arbetsuppgifter. Du gillar också ett utredande arbetssätt där du själv behöver söka svar på frågor, samtidigt som du är strukturerad och noggrann och planerar, organiserar och prioritera ditt arbete självständigt.
För att axla rollen som administratör ser vi gärna att du har dokumenterad erfarenhet, utbildning och kompentenser av följande:
• Minst gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete
• Erfarenhet av arbete i en koordinerande eller kundserviceliknande roll
• Erfarenhet av att arbeta med dokumenthantering
• Goda kunskaper i Microsoft Office och mycket goda datorvana i allmänhet
Det är meriterande om du har tidigare har arbetat med registratur inom den offentliga sektorn.
Publiceringsdatum2023-05-17Övrig information•
Start: 05-06-2023
•
Slut: 30-09-2023
•
Placering: Stockholm
•
Omfattning: Stockholm
Så ansöker duLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 072 897 82 65.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Devotum AB (org.nr 556685-9293),
http://www.devotum.se Arbetsplats Devotum
Kontakt Sanna Jurén
sanna.juren@devotum.se Jobbnummer 7792560
Observera att sista ansökningsdag har passerat.