Servicedesktekniker till vår kund i Sundbyberg
2Complete AB / Supportteknikerjobb / Sundbyberg
2019-11-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedesktekniker till vår kund i Sundbyberg" (publicerad 2019-11-29) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-11-28ArbetsuppgifterVi söker dig som vill utvecklas i en servicedeskroll hos vår kund i deras 1st line support, i ett team på 4 personer. Utöver 1st line support finns även en 2nd line support på 25 personer samt en 3rd line support på 14 personer på plats för eskalering och stöttning. I din roll hanterar du ärenden som kommer in över telefon samt i ServiceNow från företagets kunder, totalt hanterar gruppen ca 1200 samtal per månad parallellt med ärenden i ServiceNow och trycket är tidvis högt. Ärendena kan gälla allt från kontohantering och behörigheter till beställning av nya hårdvara och felsökning. Ditt fokus ligger på att i första hand lösa ärendet och i andra hand eskalera vidare till de stödfunktioner som finns tillgängliga, då är det mycket viktig med noggrann dokumentation och uppföljning med kunden.
Servicedesken har öppet vardagar 07:00-18:00 och du samsas med dina kollegor om att arbeta antingen 07-16, 08-17 eller 09-18.
Om företagetVår kund är ett väletablerat företag med kontor i Stockholm, Uppsala och Göteborg. Mer information om vår kund ges vid en eventuell intervju.
ProfilVi söker dig som är i början av din karriär och kanske har jobbat något år i en teknisk roll. Du får gärna ha erfarenhet av att arbeta med teknisk support, kontohantering, Active Directory, Office 365 och har du arbetat enligt ITIL eller är ITIL-certifierad så är det en bonus. I denna roll är det ett krav att du hanterar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Du är en initiativrik och ansvarstagande person som vill utvecklas och vill få vara med och påverka. Du är kommunikativ och kommer med förbättringsförslag och ser din egen viktiga roll i arbetet.
Låter detta intressant? Skicka i så fall in din ansökan omgående då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansäkningsdag. Eventuella frågor om tjänsten besvarar av ansvarig rekryteringskonsult Malin Ryholt på 076 875 11 46 eller
malin.ryholt@2complete.se. OBS! Vi tar ej emot ansökningar via e-post.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag2Complete AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2092".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare 2Complete AB (org.nr 556811-8334),
http://www.2complete.se Arbetsplats 2Complete
Jobbnummer 4967120
Observera att sista ansökningsdag har passerat.