Servicedesk / IT-support till NetOnNet
Bravura / Supportteknikerjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Borås,
Ulricehamn,
Alingsås,
Härryda,
Partille eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2018-05-28FöretagetNetOnNet har sedan start 1999 arbetat utifrån affärsidén att sälja hemelektronik till lägre priser än i butik. Innan 2001 sålde de varor direkt från lagerhyllan och kompletterade sin nätförsäljning med Lagershopar samma år. NetOnNet har sitt huvudkontor i Borås och de söker nu en medarbetare till deras servicedeskavdelning.
Dina arbetsuppgifterSom servicedeskmedarbetare på NetOnNet kommer du att ingå i ett team om 4 personer. Funktionen fungerar som spindeln i nätet för alla IT frågor som kommer från företaget. Du kommer både att supportera företagets olika kontor, butiker och centrallager. De flesta ärendena kommer in via företagets ärendehanteringssystem samt en del via telefon. Ärendena är av olika karaktär och svårighetsgrad och kan bland annat beröra problem med kassasystem, ominstallation av datorer eller felsökning av skrivare, Officepaketet och Skype. Tjänsten är ett föräldrar vikariat på cirka 10 månader med chans till förlängning.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom data/IT, det är även meriterande om du har eftergymnasialutbildning inom systemvetenskap, IT eller teknik
• Erfarenhet från support eller service
• Mycket goda kunskapar i såväl svenska som i engelska
• Goda kunskaper i Windows operativsystem
Vi tror att du som söker har kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du motiveras av att få sätta igång projekt och driver ditt arbete av egen kraft. Vidare är du social och trivs med att föra dialoger med nya människor. Slutligen tror vi att du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera ditt angreppssätt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Borås
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Sökord: first line, 1st line, second line, 2nd line, teknik, support, IT-support, IT, data, servicedesk, IFS, Windows
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Johnson
anna.johnson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1490
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4170608
Observera att sista ansökningsdag har passerat.