Service Manager till Selecta i Jönköping/Skövde

Experis Sverige Huvudkontor / Maskiningenjörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla maskiningenjörsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige Huvudkontor i Jönköping, Nässjö, Ulricehamn, Tranås, Tranemo eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Selecta finns representerat i 24 länder. I Norden finns Selecta på 45 orter och har 700 anställda. Vi erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa.

Publiceringsdatum
2014-04-30

Dina arbetsuppgifter
Som Service Manager är du operativt ansvarig för att leda Selectas servicepersonal i den dagliga leveransen av Selectas tjänster mot slutkund. Arbetet är mycket omväxlande och målstyrt och för att passa i tjänsten har du flera års erfarenhet av ledarskap. Vi söker dig som är en engagerad ledare, som är tydlig i din kommunikation, har ett eget driv och ett coachande ledarskap där du engagerar, inspirerar och motiverar dina medarbetare! Selecta kan erbjuda dig en spännande utmaning i ett internationellt företag där personalens trivsel ligger som grund för den personliga prestationen. Du får goda möjligheter till att vara med och påverka hur Selecta jobbar med ledarskap och medarbetsutveckling.

Arbetsuppgifter och tjänsten
I rollen ansvarar du för cirka 15 medarbetare. En viktig del i arbetet är att tillsammans med dina medarbetare vara ute hos Selectas kunder för att säkra Selectas serviceleverans. Vidare ansvarar du för att Selecta har rätt kompetens och bemanning inom ditt ansvarsområde.

För Selecta gäller det att i alla lägen infria och helst överträffa kundernas och konsumenternas förväntningar. I rollen mäts du både på vad du gör och hur du gör det och därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med deras: Lagarbete, Engagemang och Kvalité.

I rollen ingår:
• aktivt ledarskap med personalansvar
• resursplanering och bemanning
• målstyrd uppföljning av budget och aktivitetsnivåer
• relationsbyggande med Selectas kunder
• planering och effektivisering av körturer
• rapportering

Vem är du?
Vi söker dig med minst 5 års dokumenterad erfarenhet av ledarskap och personalansvar för en större grupp. Kommer du från en servicebransch är det särskilt meriterande. Du har god förståelse för medarbetarcoachning, ekonomisk uppföljning, resursplanering, rekrytering och har du förståelse för arbetsrätt är det en stor fördel.

Vi söker dig som är kommunikativ och coachande i ditt ledarskap. Du är duktig på att inspirera, motivera och engagera. Du är flexibel och trivs med en ständigt föränderlig omgivning och miljö. Du har samtidigt förmågan att vara tydlig och ställa krav samt vågar ta obekväma beslut.

Goda kunskaper i engelska, MS-office samt B-körkort fordras för rollen.

Kontaktperson för detta jobb
Har du frågor kontaktar du chefsrekryteringskonsult Bernt Legersjö på tfn.0703 - 77 09 66. Du söker tjänsten via experis.se, enligt länk nedan. I denna rekrytering tillämpas löpande urval.

Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Selecta finns representerat i 24 länder. I Norden finns Selecta på 45 orter och har 700 anställda. Vi erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa.

Dina arbetsuppgifter
Som Service Manager är du operativt ansvarig för att leda Selectas servicepersonal i den dagliga leveransen av Selectas tjänster mot slutkund. Arbetet är mycket omväxlande och målstyrt och för att passa i tjänsten har du flera års erfarenhet av ledarskap. Vi söker dig som är en engagerad ledare, som är tydlig i din kommunikation, har ett eget driv och ett coachande ledarskap där du engagerar, inspirerar och motiverar dina medarbetare! Selecta kan erbjuda dig en spännande utmaning i ett internationellt företag där personalens trivsel ligger som grund för den personliga prestationen. Du får goda möjligheter till att vara med och påverka hur Selecta jobbar med ledarskap och medarbetsutveckling.

Arbetsuppgifter och tjänsten
I rollen ansvarar du för cirka 15 medarbetare. En viktig del i arbetet är att tillsammans med dina medarbetare vara ute hos Selectas kunder för att säkra Selectas serviceleverans. Vidare ansvarar du för att Selecta har rätt kompetens och bemanning inom ditt ansvarsområde.

För Selecta gäller det att i alla lägen infria och helst överträffa kundernas och konsumenternas förväntningar. I rollen mäts du både på vad du gör och hur du gör det och därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med deras: Lagarbete, Engagemang och Kvalité.

I rollen ingår:
• aktivt ledarskap med personalansvar
• resursplanering och bemanning
• målstyrd uppföljning av budget och aktivitetsnivåer
• relationsbyggande med Selectas kunder
• planering och effektivisering av körturer
• rapportering

Vem är du?
Vi söker dig med minst 5 års dokumenterad erfarenhet av ledarskap och personalansvar för en större grupp. Kommer du från en servicebransch är det särskilt meriterande. Du har god förståelse för medarbetarcoachning, ekonomisk uppföljning, resursplanering, rekrytering och har du förståelse för arbetsrätt är det en stor fördel.

Vi söker dig som är kommunikativ och coachande i ditt ledarskap. Du är duktig på att inspirera, motivera och engagera. Du är flexibel och trivs med en ständigt föränderlig omgivning och miljö. Du har samtidigt förmågan att vara tydlig och ställa krav samt vågar ta obekväma beslut.

Goda kunskaper i engelska, MS-office samt B-körkort fordras för rollen.

Kontaktperson för detta jobb
Har du frågor kontaktar du chefsrekryteringskonsult Bernt Legersjö på tfn.0703 - 77 09 66. Du söker tjänsten via experis.se, enligt länk nedan. I denna rekrytering tillämpas löpande urval.

Arbetstider och omfattning
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bernt Legersjö

Företag
Experis Sverige Huvudkontor

Adress
Experis Sverige Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
1858614

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige Huvudkontor: