Service Account Manager (SAM) i Skövde
AllTele / Säljarjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AllTele i Skövde,
Linköping,
Göteborg,
Växjö,
Stockholm eller i
hela Sverige AllTele bygger ut kundcentrum för service och support till större företag och Publik sektor som är under stark expansion. I dagsläget levererar vi fullservicetjänster till ett stort antal rikstäckande företagskoncerner, kommuner, landsting samt universitet och högskolor. Verksamheten i Skövde hanterar AllTeles roll som fullserviceleverantör inom fast och mobil telefoni, bredband samt växelsystem och tjänster.
Som SAM inom AllTele Storkund får du eget helhetsansvar för ett antal namngivna större kunder inom Företag och/eller Publik sektor. Vi söker nu Dig som både har erfarenhet och läggning för personlig service kombinerad med ett intresse att ständigt följa kundernas, teknikens och marknadens snabba utveckling. Din bakgrund kan ligga inom ekonomi, teknik eller systemsupport. Gärna med erfarenhet av kundsupport i ett brett perspektiv.
AllTele är utmanaren på den svenska tele- och bredbandsmarknaden. Vi levererar fast och mobil telefoni, bredband, TV och molnbaserade växellösningar till privatkunder, företag och publik sektor i hela Sverige. Allt paketerat och levererat med fokus på enkelhet, bästa service och funktion.Bolaget har sedan starten 2002 haft en av branschens högsta tillväxttakter och aktien handlas sedan 15 juni 2009 på Nasdaq OMX Stockholm, Small Cap. AllTele har kontor i hela Sverige, från norr till söder, och har ca 200 anställda.
Publiceringsdatum2012-10-08Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Backlund, COO, +46851781059
FöretagAllTele
AdressAllTele
Box 42017
12612 Stockholm
Jobbnummer 1359665
Observera att sista ansökningsdag har passerat.