Senior Administrator till AstraZeneca!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Har du lång erfarenhet inom administration? Är du organiserad och värdesätter att arbeta proaktivt? Trivs du i en global och utmanande miljö? Adecco söker en Senior Administrator till ett uppdrag hos AstraZeneca i Mölndal!
Publiceringsdatum2016-12-08Om tjänstenSom Senior Administrator kommer du att få möjligheten att arbeta i en tempofylld miljö där proaktivitet, kreativitet samt flexibla färdigheter värderas högt. I rollen kommer du att vara en professionell knytpunkt för avdelningarna och ge administrativt stöd både internt och externt. Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden kommer bland annat att innefatta:
• Hantera resebokningar och reseräkningar
• Anpassa strategier i enlighet med kunder
• Koordinera och planera möten
• Ordna besöksprogram och möten för besökare
• Hantera funktionell administrationsinformation
I rollen som Senior Administrator kommer du ingå i en administrativ grupp som samarbetar med övriga kollegor för att stödja RIA iMed. Du kommer att involveras i utveckling och underhåll av processer inom gruppen där ni gemensamt ansvarar för att bland annat decentralisera nya processer.
Tjänsten startar omgående och pågår inledningsvis fram till 31 december 2017. För rätt person finns mycket goda möjligheter till fortsättning hos vår kund eller på andra konsultuppdrag via Adecco. Du kommer att bli anställd av Adecco och arbeta på plats hos AstraZeneca i Mölndal. Tjänsten är på heltid, dagtid.
Om dig
Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet av arbete som administratör i en global kontext. Du har förmågan att svara på komplexa förfrågningar på uppdrag av chefer och medarbetare och kan arbeta självständigt med korta deadlines. Som person har du en proaktiv inställning till administrativa ansvarsområden samt en förmåga att strategiskt planera och organisera dina uppgifter. Vi ser även att du kan upprätthålla hög kvalitet och professionell service och assistans till dina uppdragsgivare samt kan anpassa dig till företagets behov. Vidare är du organiserad med en förmåga att interagera med andra människor. Har du tidigare arbetat i system så som MS Office, resebokningssystem, finanssystem kommer du att vara värdefull på din nya arbetsplats.
Viktigt för tjänsten är:
• Minst 5 års erfarenhet av administrativ support till seniora chefer
• Kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten startar omgående och pågår inledningsvis fram till 31 december 2017. För rätt person finns mycket goda möjligheter till fortsättning hos vår kund eller på andra konsultuppdrag via Adecco. Du kommer att bli anställd av Adecco och arbeta på plats hos AstraZeneca i Mölndal.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev, gärna skrivna på engelska.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lydén på telefon 031-764 35 23.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Lydén
Johanna.Lyden@adecco.se 031-7643523
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 3204013
Observera att sista ansökningsdag har passerat.