Se hit! Kundtjänstjobb för Telenor finns i Göteborg!
Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor i Göteborg,
Stenungsund,
Borås,
Trollhättan,
Uddevalla eller i
hela Sverige Vill du jobba med högklassig kundservice och samtidigt skaffa dig en fantastisk erfarenhet för framtiden? I Telenors kundtjänst på Sykes i Göteborg får du chans att utvecklas utifrån din personlighet och potential. Genom att ge service på högsta nivå hjälper du kunder att hitta lösningar varje dag. Du arbetar i ett härligt team och blir en del av ett företag med stora utvecklingsmöjligheter. Passa på, sök detta roliga jobb redan idag!
Vill du vara en del av Telenors framtida utveckling?
"Idag är det aldrig långt till en surfplatta eller dator. Mobilen är vår bästa vän och det kommer ständigt nya lösningar som gör det digitala livet enklare, roligare och mer fantastiskt. Ändå har den digitala revolutionen bara börjat. Utvecklingen rusar vidare. Snart kommer det vara möjligt att se, uppleva och göra saker vi ännu bara drömmer om.
Det är här Telenor kommer in.
Telenor för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Telenor står mitt i den digitala förändringen. De lever och utvecklas med den.
Nu behöver vi din hjälp för att utveckla Telenor ännu mer."
Vad gör man i Telenors kundtjänst?
• Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke.
• I rollen tar du emot inkommande samtal från våra kunder. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa kundens problem på ett effektivt och systematiskt sätt.
• Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet, är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov. Vanliga frågor från kunderna är rörande abonnemang, produkter, fakturor och teknisk support.
I rollen är försäljning en naturlig del, vilket förutsätter att du är resultatfokuserad, övertygande och uthållig som person. Du strävar efter att hela tiden utveckla dig själv och motiveras av att nå högt uppsatta mål.
Kundupplevelsen är nummer ett för oss, Sykes och Telenor. Genom att visa respekt, hålla vad du lovar, sträva efter enkelhet och vara inspirerande mot kunder och dina kollegor är du en tydlig ambassadör för Telenor, deras värderingar och deras varumärke. Detta vet vi påverkar kunden långsiktigt.
Vad måste jag kunna innan jag börjar jobba i Telenors kundtjänst på Sykes i Göteborg?
• Du är flytande i svenska i tal och skrift
• Du har fyllt 18 år.
• Du har fullständiga gymnasiebetyg.
Hur söker jag jobbet?
Sök tjänsten via ansökningsknappen. Registrera ditt CV via
www.manpower.se . Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
Få svar snabbast genom att maila mig på
kajsa.eriksson@manpower.seJag kan också nås på telefon 031-61 72 82.
Vad kan ni erbjuda mig?
Här är jobbet för dig som söker en utmaning och en trygg arbetsgivare:
Du får såklart lön, semester och extra betalt kvällar. Lönen består av en fast grundlön plus att du utöver det ingår i kundens bonussystem. Allt enligt kollektiv avtal med Unionen
Gilla oss på Facebook!
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2016-03-15ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKajsa Eriksson
FöretagManpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor
AdressManpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 2725361
Observera att sista ansökningsdag har passerat.