Scandic Ariadne söker Front Office & Inhouse Sales Manager
Scandic Scandic Ariadne / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Scandic Scandic Ariadne i Stockholm Hotell Scandic Ariadne erbjuder lokaler anpassade för konferenser samtidigt som närheten till Stockholm City inbjuder till shopping och nöjen för hela familjen.
När du bor hos oss på Scandic Ariadne, beläget på Gärdet, tar du dig snabbt till Djurgården med alla dess sevärdigheter så som Kaknästornet, Skansen, Wasamuséet, ABBA muséet och nöjesparken Gröna Lund.
Vilka är vi och vad kan vi erbjuda dig?
Vill du vara en del av Nordens marknadsledande hotellkedja med nästan 230 hotell och 14000 medarbetare? Hos oss får du möjlighet att utvecklas genom inspirerande karriärvägar, både i Sverige och utomlands och vi ser gärna att du har vilja och potential att ta ytterligare steg inom vår organisation.
Är du vår nya Front Office & Inhouse Sales Manager?
Då är du trendmedveten, kreativ och har en "hands-on" attityd med förmågan att initiera, driva och verkställa idéer. Du är säljdriven och har en god kommunikativ förmåga som visar sig i ditt sätt knyta kontakter och skapa goda relationer med våra kunder. Du ser positivt på förändringar, är flexibel och har lätt att se lösningar, där andra ser problem. Vi ser att du är analytiskt lagd med en ständig nyfikenhet på siffror och resultat. Du har ett helhetsperspektiv och tänker strategiskt samtidigt som du förstår vikten av detaljer. D u har ett genuint intresse för gästen, driften och dina medarbetare. Det här är rollen för dig som har som mål att bli Hotellchef.
För att lyckas som ledare hos oss behöver du dessutom vara prestigelös, modig och se Scandics värderingar som dina egna !
Vad är din roll?
Som ledare hos oss har du förmågan och viljan att utveckla dig själv, dina medarbetare och din verksamhet mot samma mål - nöjda gäster!
Som Front Office & Inhouse Sales Manager hos oss har du det övergripande ansvaret för bokningsavdelningen och dess affärer. Samt det övergripande ansvaret för receptionen och att våra gäster får en fantastisk vistelse hos oss. Du har en passion för service och genom ditt ledarskap inspirerar och motiverar du dina medarbetare att leverera service i världsklass! I din roll kommer du att arbeta med nyckeltal och andra uppsatta mål som ställer krav på din förmåga att prognostisera, planera och bemanna. Som ledare hos oss har du ett extra stort ansvar att attrahera, rekrytera och utveckla morgondagens Scandicmedarbetare.
Vi söker dig som har
Minst 3 års dokumenterad ledarerfarenhet
Minst 3 års erfarenhet av arbete inom försäljning (servicenäringen)
Minst gymnasial utbildning
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska (tal och skrift)
Goda kunskaper i bokningssystem, Office och säljsystem
Meriterande
Erfarenhet av konceptstyrd verksamhet och att följa givna tidsramar
Utbildning inom hotell/turism försäljning
Erfarenhet av projekledning
Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig chef, Anna Nielsén via mail
anna.nielsen@scandichotels.comAlla ansökningar kommer att behandlas löpande varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan via länken nedan!
Vi tar ej emot ansökningar via mail.
Varaktighet, arbetstid
100% Heltid
Publiceringsdatum2017-09-25ErsättningEnligt överenskomelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Nielsén
anna.nielsen@scandichotels.comFöretagScandic Scandic Ariadne
AdressScandic Scandic Ariadne
Positionen 117
11541 Stockholm
KontorsadressSödra kajen 37
Jobbnummer 3716864
Observera att sista ansökningsdag har passerat.