SBC rekryterar avgiftsförvaltare

Experis Sverige / Kontorsjobb / Västerås
2012-06-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "SBC rekryterar avgiftsförvaltare" (publicerad 2013-10-21) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Västerås, Eskilstuna, Enköping, Köping, Sala eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

SBC Sveriges BostadsrättsCentrum AB (publ) är ett av landets ledande företag inom bostadsrätt. Bolagets affärsidé är "Vi skapar och
förvaltar värden för bostadsrättsföreningar, bostadsrättsägare och bosparare". SBC tillhandahåller kostnadseffektiva tjänster inom
ekonomi, teknik och juridik för bostadsrättsföreningar. SBC har sex kontor runt om i landet med ca 200 anställda. 2011 var koncernens
intäkter 256 mkr. Bolaget är noterat på NGM Equity.

Läs mer på www.sbc.se

I samarbete med Experis rekryterar nu SBC en Avgiftsförvaltare med placering på Västeråskontoret.

Publiceringsdatum
2012-06-12

Dina arbetsuppgifter
Att hantera avgifts- och hyresförvaltning åt bostadsrättsföreningar.
Hantera mycket mail och samtal/frågor från styrelser och bostadsrättshavare. Diverse olika administrativa arbetsuppgifter såsom: Föra lägenhetsförteckning. Överlåtelser. Avisering. Påminnelser. Kravhantering. Panter.

Mycket kontakter såväl internt inom företaget som externt. Frekventa kontakter med såväl styrelser som enskilda lägenhetsinnehavare som framförallt innebär att svara på frågor och ge rådgivning. På ett professionellt sätt hantera kundrelationer och aktivt bidra med införsäljning vid nykundsbearbetning.

Vem är du?
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning inom ekonomi och att du har några års arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter.

För att trivas i rollen behöver du vara affärsmässig, stimuleras av kundkontakter och tänka i termer av merförsäljning. Vi tror att du är en person som är duktig på att fokusera på kundbehov samtidigt som du strävar efter att hålla hög kvalitet inom ditt specialistområde.

Det krävs att du dessutom lätt skapar och utvecklar effektiva och stödjande relationer till dina kollegor.

Mångsidighet, flexibilitet och prestigelöshet är nödvändigt för att du ska trivas i rollen som hyresförvaltare inom SBC.

Kontaktperson för detta jobb
Skicka din ansökan via länken nedan, med registrerat CV. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

För mer frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Carina Riström på 021-15 19 47.

Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carina Riström, +46 21 15 19 47

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1269951

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: