SBC rekryterar avgiftsförvaltare
Experis Sverige / Kontorsjobb / Västerås
2012-06-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "SBC rekryterar avgiftsförvaltare" (publicerad 2013-10-21) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige i Västerås,
Eskilstuna,
Enköping,
Köping,
Sala eller i
hela Sverige Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
SBC Sveriges BostadsrättsCentrum AB (publ) är ett av landets ledande företag inom bostadsrätt. Bolagets affärsidé är "Vi skapar och
förvaltar värden för bostadsrättsföreningar, bostadsrättsägare och bosparare". SBC tillhandahåller kostnadseffektiva tjänster inom
ekonomi, teknik och juridik för bostadsrättsföreningar. SBC har sex kontor runt om i landet med ca 200 anställda. 2011 var koncernens
intäkter 256 mkr. Bolaget är noterat på NGM Equity.
Läs mer på
www.sbc.seI samarbete med Experis rekryterar nu SBC en Avgiftsförvaltare med placering på Västeråskontoret.
Publiceringsdatum2012-06-12Dina arbetsuppgifterAtt hantera avgifts- och hyresförvaltning åt bostadsrättsföreningar.
Hantera mycket mail och samtal/frågor från styrelser och bostadsrättshavare. Diverse olika administrativa arbetsuppgifter såsom: Föra lägenhetsförteckning. Överlåtelser. Avisering. Påminnelser. Kravhantering. Panter.
Mycket kontakter såväl internt inom företaget som externt. Frekventa kontakter med såväl styrelser som enskilda lägenhetsinnehavare som framförallt innebär att svara på frågor och ge rådgivning. På ett professionellt sätt hantera kundrelationer och aktivt bidra med införsäljning vid nykundsbearbetning.
Vem är du?
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning inom ekonomi och att du har några års arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
För att trivas i rollen behöver du vara affärsmässig, stimuleras av kundkontakter och tänka i termer av merförsäljning. Vi tror att du är en person som är duktig på att fokusera på kundbehov samtidigt som du strävar efter att hålla hög kvalitet inom ditt specialistområde.
Det krävs att du dessutom lätt skapar och utvecklar effektiva och stödjande relationer till dina kollegor.
Mångsidighet, flexibilitet och prestigelöshet är nödvändigt för att du ska trivas i rollen som hyresförvaltare inom SBC.
Kontaktperson för detta jobbSkicka din ansökan via länken nedan, med registrerat CV. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
För mer frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Carina Riström på 021-15 19 47.
Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarina Riström, +46 21 15 19 47
FöretagExperis Sverige
AdressExperis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 1269951
Observera att sista ansökningsdag har passerat.