Sandvikenhus söker områdeschef!
Sandvikenhus AB / Vaktmästarjobb / Sandviken
2018-08-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sandvikenhus söker områdeschef!" (publicerad 2018-09-11) ⬅️
Visa alla vaktmästarjobb i Sandviken,
Ovanåker,
Gävle,
Hofors,
Ockelbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sandvikenhus AB i Sandviken Platsbeskrivning
Sandvikenhus är ett allmännyttigt bolag som hyr ut trygga hem till boende i
Sandvikens kommun. Vi äger ca 4 300 bostäder och ansvarar även för drift, skötsel
och reparationer av Sandvikens kommun fastigheter. Hos oss får du ett arbetsklimat där du ges stor frihet att utvecklas under eget ansvar och där vi vet att människor måste få växa i sin roll för att trivas. Här blir du en i gänget som jobbar för nöjda och trygga kunder samtidigt som vi ser till att det byggs nya bostäder i Sandviken. Hos oss får du en yrkesroll där du gör skillnad i människors liv!
Tjänsten
Personen vi söker kommer att ingå i ett lag av kunniga och engagerade områdeschefer som leds av bolagets fastighetschef . I rollen som områdeschef kommer du att arbeta med förvaltning av fastigheter i Sandvikens kommun samt ha personalansvar för ca. 15 medarbetare.
Detta innebär att du kommer att vara spindeln i nätet mellan kund, boende och entreprenörer. Du skall således planera och leda arbetet med förvaltningen av våra kunders fastigheter vilket innebär ansvar för ekonomiskt resultat enligt fastställd budget, delta i verksamhetsplanering, kundkontakter, planering och hantering av utförande av löpande driftåtgärder och felavhjälpande underhåll, utförande av budget, uppföljningar, prognoser. Det innebär också uppföljning och ha kontroll på byggnader, installationer, utemiljö, energiförbrukningar mm. Du skall vidare bl.a. hantera myndighetsfrågor och skadehantering av lägenheter. Du ansvarar för kundnöjdheten i området samt verkar för att bovärdarna utför sina arbetsuppgifter på ett säkert, etiskt, ekonomiskt och kvalitetsmässigt optimalt sätt. Tjänsten innebär att du kommer arbeta under stor frihet med ett tydligt resultatansvar.
Publiceringsdatum2018-08-23KvalifikationerVi söker dig med relevant högskoleutbildning eller annan dokumenterad utbildning inom fastighetsteknik, fastighetsekonomi eller förvaltning. Du ska ha erfarenhet av arbete som fastighetsförvaltare eller kompetens inom de ansvarsområden som ingår i rollen. Goda kunskaper inom hyresjuridik, byggteknik och fastighetsekonomi samt god förhandlingsvana är meriterande. Det är viktigt för dig att hålla vad du lovar, arbeta på ett kvalitetsmedvetet sätt och ge en god service till våra hyresgäster. Vidare tror vi att du lyckas bäst i rollen genom att vara strukturerad och affärsorienterad. Tidigare erfarenhet av ledarskap är ett krav.
Egenskapskrav
Du som söker tjänsten är mål- och resultatinriktad med personligt engagemang och handlingskraft. Du är prestigelös och affärsmässig med en vilja att utvecklas. Du tycker om att jobba i team och har god förmåga att skapa och bevara goda relationer, både internt och externt. Då din roll innebär många kontakter är din goda samarbetsförmåga av stor betydelse samtidigt som du trivs i kontakterna med andra människor och har god servicekänsla. Ditt ledarskap ska färgas av tydlighet, lyhördhet och respekt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-09
KontaktFöretagSandvikenhus AB
AdressSandvikenhus AB
Box 3045
81103 SANDVIKEN
KontorsadressPlangatan 7
Jobbnummer 4306777
Observera att sista ansökningsdag har passerat.