Samordnare- Sundsvall
Personalstrategerna i Sverige AB / Personaltjänstemannajobb / Sundsvall
2012-10-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Samordnare- Sundsvall" (publicerad 2012-11-14) ⬅️
Visa alla personaltjänstemannajobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personalstrategerna i Sverige AB i Sundsvall,
Härnösand,
Kramfors,
Hudiksvall,
Ljusdal eller i
hela Sverige Personalstrategerna i Sverige AB är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag . Verksamheten omfattar förutom uthyrning och rekrytering även individutveckling och jobbcoachning som privat Arbetsförmedling på olika orter i Sverige.
Personalstrategerna är i dag ett etablerat företag inom frågor som rör kompetensresurser, arbetsmarknad, arbetsliv och arbetsinriktade utvecklingsinsatser.
Personalstrategerna expanderar ytterligare och söker fler engagerade medarbetare.
Nu söker vi dig som är driftig, engagerad och framåtblickande. Vi söker en person som kan ansvara för Sundsvall området. Inom vårt företag finns goda utvecklingsmöjligheter och vi ser gärna att du är relativt mobil och flexibel.
I grund handlar det om att säkerställa drift och kvalité i våra tjänster.
Viss del av arbetsuppgifterna är organisatoriska, andra administrativa och många handlar om att vägleda personalen i området samt motivera dem i ett flödande arbete. Kontaktansvar med våra kunder ex.
Formell kompetens
För denna tjänst är det viktigt att ha minst ett års erfarenhet utav en samordnande roll gällande kontakt med offentliga myndigheter.
Du kanske har arbetat som koordinator eller varit kontaktperson tidigare. Det är mycket viktigt att ha en god kommunikationsförmåga och en hög drivkraft att leda arbetet framåt. Det är önskvärt med erfarenhet av att ha coachat/handlett människor med ohälsa och/ eller nedsatt arbetsförmåga. Kanske har du arbetat som handledare, coach eller vägledare. En annan viktig del är att du har god data- och dokumentationsvana då det förekommer en hel del administrativt arbete.
Vi ser gärna att du har
• Säljerfarenhet
• Erfarenhet från olika branscher
• Kunskap om arbetsmarknaden och dess kompetensbehov
• Gott nätverk i Sundsvall området
B-körkort och bil är ett krav, då resor i tjänsten ingår.
Personlig kompetens
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Som person är du målinriktad och drivs av att nå resultat. Du trivs att arbeta i en ständigt föränderlig miljö där prioriteringsordningen kan ändras från dag till dag. Du har en inre trygghet och en god förmåga att se möjligheter i alla situationer. Du är lösningsfokuserad och mycket stresstålig. Ödmjukhet, förmåga att lyssna är andra egenskaper som vi sätter värde på. För att trivas i rollen behöver du vara utåtriktad, drivande och uthållig samt tycka om att arbeta resultatorienterat. En annan viktig egenskap är att du är flexibel och tycker om att arbeta i en ständigt föränderlig miljö.
Ansökan via vår hemsida
www.personalstrategerna.se under rubriken Lediga tjänster. Gå till aktuell tjänst och tryck på ansökknappen.
Är du den vi söker? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Ta chansen till ett utvecklande jobb i ett dynamiskt och expansivt företag, där du gör skillnad för de människor du möter!
Publiceringsdatum2012-10-08Arbetstider och omfattningHeltid/ Deltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-10-31
Ange följande referens när du ansöker: 19761
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Häggström
FöretagPersonalstrategerna i Sverige AB
AdressPersonalstrategerna i Sverige AB
Fristadstorget 8A
63220 Eskilstuna
Jobbnummer 1360252
Observera att sista ansökningsdag har passerat.