Samordnare till hemtjänst
Nordisk Hemservice / Sjukvårdschefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordisk Hemservice i Stockholm,
Danderyd eller i
hela Sverige I din roll som samordnare är du spindeln i nätet i kontakterna mellan biståndshandläggare, kunder, anhöriga och anställda. Du rapporterar direkt till Verksamhetschefen och har det övergripande ansvaret på enheten.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att säkerställa bemanningen, planera arbetsscheman, leda personalgruppen, göra hembesök och uppföljningar hos kunder, upprätta genomförandeplaner och ha en löpande dialog med biståndshandläggarna.
Vid behov deltar du även direkt i omvårdnadsarbetet hos kunderna.
Socionomexamen eller likvärdig högskoleutbildning.
Minst 2 års erfarenhet inom hemtjänsten som samordnare eller liknande ledande befattning.
Goda kunskaper om lagstiftningen LSS och SoL.
Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet och vi ser gärna att du är ansvarsfull och flexibel samt lyhörd för kundens behov.
Nordisk Hemservice AB bedriver hemtjänst på uppdrag av Stockholm stad. Vi har kontor på Östermalm och Södermalm och söker nu en samordnare till kontoret på Södermalm.
Hela vår verksamhet genomsyras av vår värdegrund som vi har tagit fram tillsammans med våra medarbetare. Den utgår från att vi lyssnar på kundens behov för att vår hemservice ska bli så bra som möjligt.
Vi söker dig som delar vår värdegrund och har ett stort intresse av omsorg och att hjälpa våra kunder att få bo kvar hemma och känna sig trygga.
www.nordiskhemservice.seVaraktighet, arbetstid
Vi har kollektivavtal och är medlemmar i Vårdföretagarna.
Publiceringsdatum2019-01-28Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-24
Ange följande referens när du ansöker: Samordnare
FöretagNORDISK HEMSERVICE
AdressNORDISK HEMSERVICE
Box 37
18211 Danderyd
KontorsadressBanérgatan 21
Jobbnummer 4580016
Observera att sista ansökningsdag har passerat.