Samordnare/kundansvarig inom assistans; AB; Katrineholm

Alminia AB Katrineholm / Administratörsjobb / Katrineholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Katrineholm, Vingåker, Flen, Finspång, Eskilstuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alminia AB Katrineholm i Katrineholm, Flen, Eskilstuna, Norrköping, Nyköping eller i hela Sverige

Alminia AB grundades 1995 och är assistansanordnare för personer med funktionshinder som har rätt till personlig assistent (enligt LSS och Socialförsäkringsbalken). Vi har ca 550 medarbetare i hela landet och finns på 11 orter i Sverige.

Vi söker en ny medarbetare som samordnare/kundansvarig till vårt kontor och fantastiska gäng i Katrineholm. Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba som samordnare/kundansvarig inom funktionsnedsättning

Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.

Meriterande är om du är flerspråkig framförallt grekisktalande. Rollen innebär att du ska vara den drivande kuggen i hjulet för kontorets utveckling och verksamhet samt ha ett stort engagemang kring våra kunder och medarbetare så att de får den i särklass bästa personlig assistans och service.

Arbetsuppgifter/kravspecifikation samordnare/kundansvarig

• Upprätta nya avtal
• Rekrytera medarbetare samt ansvara för schemaläggning och bemanning
• Ansvara för kundernas beslut och dokumentation
• Delta i säljorganisationen
• Delta i hälso- och arbetsmiljöarbetet
• Leda APT möten
• Samt diverse kontorsarbete

Du bör ha några års erfarenhet av arbete som samordnare/kundansvarig inom Personlig Assistans.
Körkort är ett krav.
Vi välkomnar dig som är drivande, kommunikativ, handlingskraftig, organiserad, som kan hålla många bollar i luften, social och trivs i en företagskultur där man tar initiativ och är flexibel.

Maila din ansökan till ; linda.niberius@alminia.se

Arbetstider och omfattning:
Heltid, måndag - fredag (dagtid) samt beredskap

Tjänsten startar:
Enligt överenskommelse

Ersättning:
Månadslön, fast

Varmt välkommen med din ansökan, löneanspråk, CV och Personliga brev

Ange referens "Samordnare"

Publiceringsdatum
2019-12-03

Företag
Almina AB
Kungsgatan 2 C
Katrineholm

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-02

Adress
Alminia AB Katrineholm
Kungsgatan 2C
64127 KATRINEHOLM

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är ""Samordnare KHLM"".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Alminia AB (org.nr 556509-4421), http://alminia.se/personligassistans/
Kungsgatan 2C (visa karta)
641 27  KATRINEHOLM

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: linda.niberius@alminia.se

Arbetsplats
Alminia AB Katrineholm

Jobbnummer
4984374

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alminia AB Katrineholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alminia AB Katrineholm: