Samhällsbyggnadschef
Västerviks kommun / Administratörsjobb / Västervik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Västervik,
Vimmerby,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Hultsfred eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Västerviks kommun i Västervik Enheten för Samhällsbyggnad
Vill du anta en roll där samhällsbyggnad och ledarskap står i fokus? Västerviks kommun söker nu en engagerad Samhällsbyggnadschef som vill bidra till kommunens utveckling och hållbarhet.
I Västerviks kommun värnar vi om varje medarbetares arbetsmiljö och arbetar för att alla ska trivas och utvecklas i sina yrkesroller. Kommunkoncernen har cirka 3 500 anställda som verkar inom pedagogik, vård och omsorg, samhällsbyggnad, kultur, räddningstjänst och arbetsmarknad. Vi erbjuder inspirerande och meningsfulla arbeten som skapar livskvalitet och gör skillnad för våra 37 000 invånare varje dag.
Som Samhällsbyggnadschef kommer du att ha en central roll i att leda och utveckla kommunens samhällsbyggnadsenhet. Du kommer att ansvara för att skapa en sammanhållen och effektiv samhällsbyggnadsprocess, från förstudie och planering till genomförande, som stödjer kommunens övergripande utvecklingsmål.
I denna rekrytering samarbetar vi med vår partner Unik Resurs i Sverige. När du ansöker till tjänsten genom att klicka på "Sök jobbet" kommer du att föras vidare till deras hemsida och deras system där du kan läsa mer om tjänsten samt slutföra din ansökan.
Välkommen med din ansökan till oss!
Information
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida.
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Ersättning -
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "KSF 37-24".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Västerviks kommun (org.nr 212000-0779)
Kontakt Elin Hedström, Unik Resurs i Sverige AB
elin.hellstrom@unikresurs.se 076-0192399 Jobbnummer 8823951
Observera att sista ansökningsdag har passerat.