Säljare (vid behov) Åhléns Lidköping

Åhléns AB / Butikssäljarjobb / Lidköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Lidköping, Götene, Skara, Vara, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Åhléns AB i Lidköping, Skövde, Trollhättan, Haninge, Karlstad eller i hela Sverige

Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag.

Drivs du av försäljning och service? Då kanske du är den Säljare vi söker till Åhléns i Lidköping?

Vi erbjuder dig

Som Säljare på Åhléns är ditt uppdrag att bidra till försäljningen. Det gör du genom att ta aktiva kundkontakter och erbjuda den bästa servicen som överträffar kundens förväntningar. Ditt uppdrag är att leverera den bästa kundupplevelsen för alla - alltid. Du kommer bland annat att:

- Genom din personlighet, säljkunskap och produktkännedom skapa nöjda kunder som alltid känner sig välkomna
- Säkerställa en inspirerande och säljande varuhusmiljö som skapar den bästa kundupplevelsen
- Arbeta med merförsäljning genom kampanjer och aktiviteter

Du jobbar i team och övriga roller i varuhuset kan till exempel vara Visual Merchandiser som ansvarar för varuhusets totala säljmiljö, Makeupartister och Hudterapeuter. Du kommer att rapportera till Varuhuschef.

Tjänsten innebär att du arbetar extra hos oss vid behov. Arbetstiderna kan variera och kan förläggas både på vardagar och helger. Vi önskar att du har möjlighet att arbeta ca 15-20 timmar/vecka.

Hos oss finns möjligheter att utvecklas och få nya utmaningar inom Åhléns.
Vi letar efter

Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Till oss tar du med dig:

- Arbetslivserfarenhet från försäljning/service, gärna inom detaljhandeln
- En stolthet i att ge den bästa servicen och göra kunden nöjd
- Ett stort intresse för mode, trender och våra produkter

För att lyckas i rollen och trivas på Åhléns tror vi att du brinner för försäljning lika mycket som vi och har en hög servicekänsla. Du tycker om att arbeta i team och att uppnå resultat genom samarbete. Du är flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är nyfiken på kunden och delar med dig av dina kunskaper och idéer.

Urval kan kan komma att ske löpande.

Vi välkomnar alla och värdesätter mångfald; våra medarbetare är alla unika och vi behandlar var och en som individer. Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns och ser fram emot din ansökan!

För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år.

Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 48 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Varuhuset Åhléns är en marknadsplats som erbjuder en smart mix av prisvärda produkter på ett inspirerande, enkelt och lättillgängligt sätt. Åhléns omsätter 4,3 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besök. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning 6 månader eller längre

Publiceringsdatum
2022-08-09

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Åhléns AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Åhléns AB (org.nr 556797-8126), http://www.ahlens.se/

Arbetsplats
Åhléns

Jobbnummer
6871321

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Åhléns AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Åhléns AB: