Säljare till Telias kundservice

Telia / Butikssäljarjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia i Luleå, Skellefteå, Umeå, Kiruna, Örnsköldsvik eller i hela Sverige

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Just nu söker vi Dig som vill jobba på Telias kundtjänst med att möta våra kunder.

Din nästa utmaning
Jag heter Per Lindblom och arbetar som ledare för ett team på kundtjänst. Vi letar efter dig som vill vara Telias ansikte utåt och vara med på vår resa till att få Sveriges nöjdaste kunder.

Hos oss möter du de kunder som själva vill komma i kontakt med oss via telefon, chatt, mail och brev. I dessa möten hjälper du kunderna med deras engagemang hos oss och ser till att de har den bästa lösningen utifrån deras individuella behov.

Du får en inledande betald utbildning inom våra mobila tjänster som startar 12:e mars. Vi kommer ge dig förutsättningar att växa inom rollen genom att ge dig interna vidareutbildningar och coaching.

Din nästa ledare och nya kollegor
Du kommer tillhöra och arbeta i ett av våra 8 team. Vi arbetar i ett av Sveriges finaste kontor med öppet kontorslandskap. Vi jobbar mycket med närvarande och coachande ledarskap och tillsammans med din ledare ser ni till att du har rätt verktyg för att nå dina mål.

Den största anledningen till att vi arbetar här är för att vi får se våra medarbetare utvecklas och lyckas varje dag. Det är en rolig och föränderlig bransch där vi dagligen står inför nya spännande utmaningar!

Du
Du behöver vara 18 år fyllda och gått ut gymnasiet med fullständiga betyg. Du behöver kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift då vi möter våra kunder i telefon, chatt, mail och brev.

Hur?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på
Vi vågar vara innovativa genom att dela idéer, ta risker och alltid utvecklas.
Vi bryr oss om varandra genom att vara stöttande, respektfulla och ärliga.
Vi förenklar samarbete genom transparent kommunikation, delaktighet och kunskapsutbyte.

Varför?
Vi förändrar branschen, digitaliserar samhället och vi skapar den Nya Generationens Telco för att föra världen ännu närmare - på kundernas villkor. Det är vårt nästa kapitel i vår historia, vad är ditt?

Kontakt
Har du frågor är du välkommen att kontakta mig Per Lindblom på 070-588 59 66 eller Amanda Månström på 070-384 20 78. Vi kommer att intervjua löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Välkommen till Telia!

Varaktighet, arbetstid
Visstid sex månader, möjlighet till förlängning Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-01-12

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Per Lindblom +46 070-5885966

Företag
Telia

Adress
Telia
Stjärntorget 1
16994 Solna

Kontorsadress
Stjärntorget 1

Jobbnummer
3900086

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia: