Säljare/Sommarvikarier till Telias Kundtjänst för Mobila tjänste
TeliaSonera Mobility Services Sweden / Butikssäljarjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Mobility Services Sweden i Luleå,
Sundsvall,
Stockholm,
Malmö eller i
hela Sverige Affärsområde Mobilitetstjänster ansvarar för alla massmarknadstjänster till konsument och företag som baserar sig på ett mobilt kundbeteende både med mobiltelefon och bärbara datorer.
Nu kanske du undrar hur Telia skiljer sig från andra? Vi är helt enkelt den största teleoperatören i Sverige med de mest nöjda kunderna. Men vi nöjer oss inte med det, vår service måste bli ännu bättre. Våra kunder är det mest värdefulla vi har och det är otroligt viktigt hur vi tar hand om dem och tillgodoser deras behov. Vårt mål är att leverera en kundupplevelse i världsklass. Därför behöver vi engagerade säljare under sommaren till Telias Kundtjänst för Mobila tjänster.
I den här rekryteringen kommer du att börja din anställning med en utbildning med start vecka 21. Därför söker vi dig som har möjlighet att börja hos oss omkring den 20 maj 2013.
Vad vi erbjuder
Vi erbjuder ett jobb med tjänster och produkter i världsklass, i marknadens mest framgångsrika företag. Den senaste tekniken är för oss en självklarhet, vi var först i världen med 4G och först i Sverige att sälja iPhone!
Placeringen blir i ett team som präglas av framåtanda, högt tempo, mycket bra stämning och med starkt fokus på försäljning och kvalitet. Vi jobbar kontinuerligt med uppföljning av såväl försäljning som personlig effektivitet och tar även in kundernas synpunkter på vår prestation och kvalitet.
Om Du har säljdrivet, känsla för service och intresse av tjänster i teknikens framkant, så är Du välkommen med din ansökan.
Sommarvikariatet kan komma att leda till både fasta befattningar och vikariat
Vi söker medarbetare med till två olika befattningar
Som säljare i Telias kundtjänst för mobila tjänster/produkter är din uppgift att hjälpa våra kunder per telefon. Din uppgift blir att etablera goda kundkontakter och arbeta aktivt med merförsäljning. Du kommer även att hantera lättare reklamationer. Anställningen börjar med 4 veckors utbildning
I vår kundsupport jobbar Du med att ge våra kunder teknisk support på våra mobila datatjänster, som t.ex. mobilt bredband. Du kommer även att jobba med försäljning av kompletterande tjänster. Anställningen börjar med 3 veckors utbildning/träning.
Ange i ansökan vilken av rollerna du har störst intresse till!
Publiceringsdatum2013-02-06Kvalifikationer• Du har minst 3-års gymnasiekompetens eller motsvarande.
• Gärna tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakter och telefonvana
• Du har en god förmåga att kommunicera både på svenska och engelska, ytterligare språkkunskaper är meriterande.
• God datavana är ett krav.
Vem är du?
• Du är en positiv och ansvarstagande person som har stor känsla för service
• Du skapar goda relationer och tycker om att sälja och lösa kundens problem
• Du trivs i ett högt tempo och har en stark teamkänsla
Arbetstider
Vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär både helg- och kvällsarbete med schemaläggning.
Intresserad?
Vill du veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Linda Larsson 070-321 22 23 eller Peter Widman 076-108 1075.
Sista ansökningsdag 8 mars 2013.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningSäsongsarbete
ErsättningEnligt Kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-08
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Larsson +46 70 321 22 23
Peter Widman +46 70-3064892
FöretagTeliaSonera Mobility Services Sweden
AdressTeliaSonera Mobility Services Sweden
12386 Farsta
Jobbnummer 1460070
Observera att sista ansökningsdag har passerat.