Säljare/Informatör av livskvalité sökes till Humana Assistans

Humana Assistans AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv.

"Alla har rätt till ett bra liv" är Humanas vision och vi arbetar utifrån våra kunders behov och förväntningar. För att kunna ge fler människor möjligheten till ett bättre liv söker Humana en relationsskapande säljare av livskvalitet - med stort hjärta för andra människor. Du kommer att arbeta i ett eget distrikt som innefattar södra Göteborgsområdet och Hallands län med placering på vårt kontor i Göteborg.

Som säljare/informatör på Humana är din huvuduppgift att informera och kontraktera befintliga och potentiella kunder samt att informera kommuner och institutioner om företagets tjänster. I rollen ingår det att ständigt vara uppdaterad och ha kunskap om förändringar inom lagstiftningen och övrig information som kan påverka företagets tjänster.

Kvalifikationer: 

• Arbetat självständigt och framgångsrikt med relationsskapande försäljning i minst 5 år
• Erfarenhet av att arbeta i en miljö där det krävts stor lyhördhet för att förstå andra människors individuella behov
• Tidigare erfarenhet av arbete med funktionsnedsättning är mycket meriterande
• Erfarenhet av att arbeta mot uppsatta mål och budget
• Du är van att ha datorn som ett viktigt arbetsredskap

Som person är du social, utåtriktad och har lätt för att skapa förtroende hos andra människor. Att sälja våra tjänster förutsätter din affärsmässiga känsla, din förmåga att fånga kundens behov och fatta beslut. Vidare är du serviceinriktad, strukturerad och har ett stort eget driv samt har ett långsiktigt tänk i din försäljning. Med ditt engagemang att hitta rätt lösning är du med och påverkar så att kunden får bättre förutsättningar till ett bra liv.

Vi erbjuder ett spännande och varierat arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Är du en person som har rätt erfarenhet, passar in på ovan kriterier och dessutom delar Humanas värderingar bör du söka den här tjänsten!

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänstebil ingår.

Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag!

Sista ansökningsdag är 2013-06-17

Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/

Publiceringsdatum
2013-05-27

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator vanessa.akermo@humana.se

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO

Jobbnummer
1565379

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: