Sales Support Associate / säljkoordinator / second line support
Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-03-22Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Stay Sthlm.
Om företagetStay Sthlm är den största leverantören av företagslägenheter i Stockholm. De erbjuder möblerade och omöblerade tillfälliga lägenheter med ett brett utbud av olika bostadslösningar i Stockholmsområdet. Stay Sthlm förser innovativa lägenhetslösningar till allt från större till mindre organisationer, myndigheter och ambassader.
Läs mer på:
www.staysthlm.se Dina arbetsuppgifterSom Sales Support Associate är din huvudsakliga arbetsuppgift att agera second line support till housing service teamet. Du sköter administration och mailkontakt kopplat till kund rörande utflyttning samt inspektions uppföljning. Därtill hanterar du ärenden och uppföljningar av tickets i affärssystem genom kontakt med fastighetsägare, fastighetsskötare och andra samarbetspartners. Du ansvarar även för färdigställning av lägenheter i form av att ta foton och publicera på google drive. I arbetsuppgifterna ingår även att plocka varor från det befintliga lagret som skall användas till uppmöbleringar, där det kan förekomma en del fysiskt arbete med att bära möbler och emballage. Slutligen ansvarar du för att kontrollera lagersaldo och rapportera utifrån vad som saknas.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av att arbeta inom en liknande tjänst, administrativt/support
• God dator och systemvana
• Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort
För att trivas i rollen ser vi att du är en flexibel person som trivs med ett arbete som innefattar högt tempo. Som person är du väldigt organiserad och besitter en god förmåga att strukturera ditt arbete. Du har lätt för att sätta dig in i problem och motiveras av att hitta alternativa lösningar på problem som du stöter på. Då rollen innebär stort ansvar med många bollar i luften ser vi att du trivs i en roll där du på egen hand kan driva ditt arbete framåt samt trivs med en föränderlig miljö. Vidare är du en kommunikativ person som tycker om ett arbete som innefattar många sociala kontaktytor.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stokholm, Bromma
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Sales, säljsupport, Sales support, koordinator, kundtjänst, administration, affärssystem, support, koordinering, heltid, Bromma, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Hanna Westerlind
hanna.westerlind@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6460867
Observera att sista ansökningsdag har passerat.