Sales & Marketing Coordinator
Solid Försäkrings AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Solid Försäkrings AB i Helsingborg,
Malmö eller i
hela Sverige Vi söker nu dig som vill arbeta som Sales- & Marketing Coordinator hos oss på Solid Försäkring. I denna roll kommer du hantera administration för marknads- och försäljningsaktiviteter. Vi ser helst att du har ett par års erfarenhet inom bank/försäkring och vill ta ett steg vidare och utvecklas hos oss.
Välkommen med din ansökan till ett säljdrivet glatt team som ser till att det händer saker samt att vi har kul tillsammans. Läs mer här nedan!
Tjänsten är ett föräldravikariat på 12 mån med möjlighet till förlängning.
Är Solid Försäkring något för dig?
Vi ger dig en arbetsplats där engagemanget är stort och tempot högt. För att bygga en miljö där idéerna kan slå gnistor rekryterar vi nyfikna och drivna människor som vi uppmuntrar med ansvar och stor frihet.
Vi jobbar aktivt med ledarskap, hållbarhet, jämställdhet och med tydliga värderingar som grund vågar vi testa nya vägar som leder till ännu bättre tjänster för våra kunder.
Vad kommer du att arbeta med?
• I rollen som Sales & Marketing Coordinator kommer du att;
• Vara involverad i vår expansion av vårt affärsområde trygghet med partnerkontakt.
• Driva och utveckla betalskyddsprojekt (PPI)för våra externa partner.
• Söka effektiviseringar för de rutiner som idag sköts administrativt.
• Planera och säkerställa utskick med hänsyn till kvalitet och korrekthet.
• Koordinera och ge support till organisationen i marknads- och försäljningsaktiviteter. Det kan t ex vara beställning av material, korrekturläsning, utskick, leveranser, butikssupport, prislistor, avtalsuppföljning mm.
Vem är du?
Vi ser att du som person är lagspelare som är driven, självgående och kan fatta beslut på egen hand. Du har en positiv inställning och är lösningsorienterad.
Det är meriterande om du har:
• Tidigare erfarenhet från sälj och marknadsavdelning
• Bank- och försäkringserfarenhet och har arbetat med betalförsäkring
• Erfarenhet av CRM system såsom Marketing Automation plattformar
• Hanterat samt administrerat E-learning system(LMS)
• Ordningssinne samt projektledning är viktiga egenskaper i rollen
Så går rekryteringen till
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Publiceringsdatum2019-11-18Kontaktuppgifter för detta jobb Thomas Nilestoff, Sales Manager
Thomas.Nilestoff@solidab.seResurs Holding (Resurs), som verkar genom dotterbolagen Resurs Bank och Solid Försäkring, är ledande inom retail finance i Norden och erbjuder betallösningar, konsumentlån och nischade försäkringsprodukter. Resurs Bank har sedan starten 1977 etablerat sig som en ledande partner för säljdrivande betal- och lojalitetslösningar för butik och e-handel och därigenom har Resurs byggt en kundbas på cirka 6,0 miljoner privatkunder i Norden. Resurs Bank har sedan 2001 bankoktroj och står under tillsyn av Finansinspektionen. Resurskoncernen har verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Vid utgången av det andra kvartalet 2019 uppgick antalet anställda till 777 personer och låneboken till 30,3 miljarder SEK. Resurs är noterat på Nasdaq Stockholm.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSolid Försäkrings AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Solid Försäkrings AB (org.nr 516401-8482),
http://www.solidab.se Arbetsplats Solid Försäkringar
Jobbnummer 4961771
Observera att sista ansökningsdag har passerat.