Sales & Marketing assistant på heltid
Ryska Posten / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Om vår kund:
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en Sales & Marketing assistant. Företaget är ett läkemedelsföretag som producerar radioaktiva läkemedel vars huvudsakliga syfte är att förhindra och motverka cancertumörer. Kunderna är främst sjukhus och andra läkemedelsföretag. Det är en mycket inspirerande och öppen arbetsplats med kontor centralt beläget i Stockholm. På kontoret arbetar sex personer i blandade åldrar.
Publiceringsdatum2016-09-23Om tjänstenI rollen som sales & marketing assistant kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att stötta teamet med det dagliga arbetet. Detta kan innebära allt från att boka resor, hotell och resturanger till mer administrativa uppgifter så som scanna fakturor, följa upp betalningar, ta fram rapporter och förbereda avtal. Man ansvarar för planering och koordinering av events, mässor och konferenser. Man är även ansvarig för kontoret, vilket innebär exempelvis att man är den som gör inköp av kontorsmaterial samt har kontakt med leverantörer. Tjänsten avser heltid tillsvidare med arbetstiderna måndag - fredag 7,5h per vardag. Start beräknas så snart som möjligt.
Vem söker vi:
Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll eller som tidigare arbetat som receptionist, administratör eller office manager. Det är meriterande om du har en eftergymnasialutbildning inom ekonomi eller liknade samt om du har arbetat inom- eller är intresserad av läkemedelsbranschen. Då många av företagets kunder är engelsktalade är det är krav att man kan både tala och skriva engelska obehindrat. Du har goda kunskaper i Officepaketet och ett plus är om du har arbetat i något större affärssystem. Som person är du social, ordningsam och självgående. Du tycker om att ta egna initiativ, är en riktig teamplayer samt har en positiv inställning. Vidare är du en jordnära och strukturerad person som har nära till skratt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63B Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B Box 272 44, 102 53 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3066553
Observera att sista ansökningsdag har passerat.