Sales Customer Advisor sökes till stort ledande energibolag

2Complete AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungsbacka, Stenungsund eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-11-05

Arbetsuppgifter
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med rådgivning, kundservice och försäljning mot kunder, samt brinner för att alltid leverera en god service i ditt arbete? Då kan det vara just dig vi söker.

Som Sales Customer Advisior hos vår kund kommer du att erbjuda pålitlig och miljövänlig energi samt bidra till att göra livet enklare för deras kunder med ny teknologi och innovativa lösningar. Du får vara med på en spännande resa där du spelar en viktig roll. Arbetsuppgifterna innefattar att ta emot inkommande samtal från privatkunder och hantera deras ärenden. Det kan bland annat innefatta att omförhandla kunders elavtal, erbjuda tilläggstjänster, flytt av faktura och hantering av olika avtalsfrågor. Du kommer ingå i ett team på drygt 20 medarbetare varav två teamledare.

Detta är en tillsvidareanställning med start omgående. Arbetstiderna är kontorstider. Vi på 2Complete håller i rekryteringsprocessen, du blir sedan direkt anställd av kund.

Om företaget
Vår kund är ett ledande europeiskt energiföretag med verksamhet i över 40 länder. De arbetar för att involvera deras kunder och samhället i omställningen för en renare värld, genom att finna lösningar och resurseffektivisera energiförbrukning. Det är en platt organisation, där du med drivet och ambitionen har alla möjligheter att utvecklas.

Profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning och kundservice. Du har god datorvana samt tidigare erfarenhet av att arbeta med Office-paketet. Du behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

För att kunna ge en god service i de arbetsuppgifter som ska utföras följer alla medarbetare ett schema, därav gäller det att du är punktlig. Du är strukturerad i ditt arbete och förstår vad innebörden av vad god service innebär. Du har affärstänk och förstår vad det är du behöver göra för att nå framgång. Du tycker om att tänka utanför boxen och kommer gärna med innovativa lösningar för att effektivisera och underlätta det dagliga arbetet.

Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Matilda Dahlin på telefon 076-869 30 eller matilda.dahlin@2complete.se.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
2Complete AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2878".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
2Complete AB (org.nr 556811-8334), http://www.2complete.se

Kontakt
Matilda Dahlin
matilda.dahlin@2complete.se
+46 76 869 30 58

Jobbnummer
6098455

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: