Säkerhetsadministratör till energisektorn, Stockholm
Shaya Solutions AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: ca. 12 månader
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Uppdragsstart: Enl. ök.
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Som administratör kommer du att genomföra administrativa uppgifter kopplat till arbete med tillsyn inom säkerhetsskydd. I viss utsträckning kommer du också att arbeta mot andra enheter på avdelningen Säkerhet och beredskap.
Publiceringsdatum2022-04-26Dina arbetsuppgifter• Ansvara för administration och posthantering kopplat till vissa ärenden inklusive diarieföring.
• Viss enklare handläggning av ärenden.
• I viss utsträckning ansvara för att inventera och registrera säkerhetsskyddsklassificerade handlingar.
• Ha vissa kontakter med externa verksamhetsutövare om underlag och handlingar.
• I övrigt bistå i funktionens övriga arbete med att utveckla processer, rutiner och arbetssätt.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Gymnasieexamen.
• Minst tre års erfarenhet av relevant administrativt arbete gärna på myndighet
• Minst 1 års erfarenhet av att hantera uppgifter som omfattas av sekretess
• Arbetat med att att hantera digitala system och exempelvis office-paketet i minst 3 år
• God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Erfarenhet från arbete med säkerhetsskyddsskyddsklassificerade uppgifter
• Relevant pågående eller avslutad utbildning, akademisk examen från högskola/universitet eller yrkeshögskoleutbildning
• Erfarenhet av arbete med diarieföring, arkiv eller registratur
Annat
Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju. Kunden förbehåller sig rätten att kontakta egna relevanta referenser (än de som leverantören själv angivit) för att säkerställa uppfyllande av krav.
• God förmåga att skapa struktur och är noggrann.
• God samarbetsförmåga och initiativförmåga
______________________
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 12 mån
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Kontakt Erika Evertsson
erika.evertsson@shayasolutions.se Jobbnummer 6577521
Observera att sista ansökningsdag har passerat.